خبر فوری

مشاور رییس جمهور از پروژه های شرکت تولید انرژی گستر قشم بازدید کرد


مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور به اتفاق رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پروژه های تولید برق ۵۰۰مگاواتی(۱۷۰ مگاوات در فاز۲) و تولید آب شیرین ۱۰۰هزار مترمکعب در روز شرکت تولید انرژی گستر قشم بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم دکتر مرتضی بانک وهیات همراه  روز چهارشنبه با حضور در محل این پروژه ها تولید انرژی را در جزیره قشم از جمله افتخارات سرمایه گذاران و متخصصان ایرانی خواند و بر حمایت دولت از آنها تاکید کرد.  
مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در حاشیه این بازدید از پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی پروژه تولید برق ۵۰۰مگاواتی(۱۷۰ مگاوات در فاز۲) با سرمایه گذاری ۳۸۶ میلیون یورویی بخش خصوصی تقدیر کرد.
گفتنی است در پروژه تولید برق ۵۰۰مگاواتی(۱۷۰ مگاوات در فاز۲)  که در سال ۹۴ اجرای آن شروع شده است در زمان احداث۴۱۰ نفر و در زمان بهره برداری ۱۰۰نفر شاغل بکار شده و می شوند.
اجرای پروژه تولید آب شیرین ۱۰۰هزار مترمکعب  در روز نیز با سرمایه گذاری ۸۴ میلیون دلاری در سال ۱۳۹۸ آغاز شده و  با پیشرفت فیزیکی۱۵درصد و اشتغالزایی۱۲۰ نفر در  زمان احداث و ۲۸ نفر در زمان بهره برداری از سوی شرکت تولید انرژی گستر قشم در دست اجراست.
دکتر مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و هیات همراه  صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم  شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد استقبال قرار گرفت.

۴۸

منبع: خبرآنلاین

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید