خبر فوری

۱۰۰۰ فراگیر در خانه‌های هلال هرمزگان آموزش دیدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از ارائه آموزش های همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات به یک هزار فراگیر در ۱۳ شهرستان خبر داد.

از بندرعباس، مختار سلحشور اظهار کرد: آموزش همگانی کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه‌های هلال با هدف ایجاد تاب آوری مردم محلات در برابر آسیب های محیطی و حوادث و سوانح ارائه می شود.

وی تصریح کرد: این دوره‌ها مبتنی بر نیاز محلی است که در آن گروه‌های مختلف بر اساس چهار رده سنی کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و نیازشان در زمینه کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، در خانه هلال استان هرمزگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آموزش می بینند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از ارائه سرفصل‌های آموزشی به یک هزار فراگیر خبر داد و عنوان کرد: این دوره‌های آموزشی تا پایان مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳۰ خانه هلال در سراسر استان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، دوره‌های آموزش همگانی در خانه‌های هلال استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۵









منبع: فارس

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید