خبر فوری

پرداخت تسهیلات 50 میلیارد تومانی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در لرستان

علیرضا عزیزی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد با بیان اینکه امسال از سوی بانک مرکزی ایران مقرر شده است که 300 میلیارد ریال به زوج‎های جوان لرستانی تسهیلات قرض‎الحسنه ازدواج پرداخت شود، گفت: با پیگیری‎های صورت گرفته در استان لرستان و اخذ کسب بودجه مورد نیاز یک‌‌هزار و 840 نفر به شعب بانک سپه در استان لرستان برای دریافت تسهیلات قرض‎الحسنه ازدواج معرفی شده‎اند.

مدیر شعب بانک سپه لرستان عنوان کرد: تا پایان سال جاری همه این افراد وام خود را دریافت می‎کنند و هیچ محدودیتی در پرداخت وام ازدواج در لرستان وجود ندارد.

عزیزی خاطر نشان کرد: در زمینه پرداخت وام قرض‎الحسنه به مددجویان نهادهای کمیته امداد و بهزیستی لرستان امسال 31 نفر برای این منظور معرفی شده ‎است که از این تعداد 25 نفر موفق به دریافت وام شده‎اند و مابقی تا پایان ماه جاری وام خود را دریافت می‎کنند.

وی به پرداخت تسهیلات در بخش رونق تولید در لرستان اشاره و تاکید کرد: تاکنون به 17 طرح ثبت نام شده در سامانه بهین‎یاب بالغ بر 12 میلیارد و 810 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است و 21 واحد تولیدی دیگر مراحل تکمیل پرونده برای دریافت وام را سپری می‎کنند.

مدیر شعب بانک سپه لرستان تصریح کرد: همچنین در راستای حمایت از بخش تولید این بانک امسال بیش از 50 میلیارد و 272 میلیون تومان به واحدهای تولیدی لرستان پرداخت کرده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید