خبر فوری

بسیجیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش مضاعف داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان بافق با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: سپاه و بسیج یکی از ارگان‌های یادگار امام راحل هستند که وظیفه دارند در راستای و اجرا و انتقال فرمایشات مقام رهبری و زمینه‌سازی عمل و تحقق آن در جامعه کوشاتر از سایر نهادها باشند.

امام جمعه بافق، حرکت‌های انجام شده در زمینه بسیج سازندگی در قالب طرح‌های هجرت و پروژه‌های عظیم در کشور توسط سپاه و بسیج را چشمگیر دانست و افزود: دشمنان نظام و انقلاب با توجه به همین فعالیت‌ها دست به تحریم و تهدید می‌زنند و به خوبی بر ظرفیت‌های آن آگاه هستند.

وی تاکید کرد: همه اقشار جامعه باید بسیج گونه در راستای آبادانی و پیشرفت کشور و تحقق آرمان‌های انقلاب و رسیدن به شکوفایی اقتصادی تلاش کنند تا دسیسه‌ها و تحریم‌های دشمن را بی‌اثر سازند.

سلیمانی با بیان اینکه پتانسیل سپاه و بسیج در عرصه سازندگی بیشتر از شرایط کنونی است، عنوان کرد: باید در کنار مسائل اقتصادی به مسائل فرهنگی هم توجه ویژه داشته باشیم و این بستر فقط مختص نیروهای جوان نیست و تمامی افرادی که روحیه بسیجی و سازندگی دارند، موظف به شرکت در مباحث فرهنگی و اقتصادی و ایجاد روحیه شادی و نشاط در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه نباید تنها به بودجه و اعتبارات دولتی متکی باشیم، خاطرنشان کرد: با اعتقاد و باور قلبی و همچنین ورود تمامی نیروهای بسیج به عرصه سازندگی، شاهد شکوفایی و پیشرفت کشور خواهیم بود.

امام جمعه بافق از بافق به عنوان قطب معدنی و بهشت معادن ایران یاد کرد و بر ورود نیروهای متخصص و مهندسان معدن در این عرصه و ایجاد طرح‌های جوار معدنی تاکید کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های دقیق در این زمینه آمار بیکاری کاهش می‌یابد و اقتصادی این شهرستان بهبود وضعیت خواهد داشت.

سلیمانی به قرار داشتن بافق بر سر پنج راه ریلی کشور هم اشاره و تصریح کرد: این پتانسیل، زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه طرح‌های جوار ریلی را فراهم کرده است.

وی، شهرستان بافق را امن و مطمئن برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن، نخیلات، پسته و صنایع تبدیلی و همچنین طرح‌های جوارمعدنی و جوار ریلی دانست و از سرمایه‌گذاران خواست برای سرمایه‌گذاری از پتانسیل‌های موجود این شهرستان غافل نمانند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید