ادامه پدیده گردو خاک وتعطیلی مدارس هرمزگان؛گرد و غبار معلق 8برابر استاندارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، علیرضا صفا مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه در شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، حاجی آباد، جاسک، بستک، بندرخمیر، قشم و سیریک و پارسیان امروز نیز به علت پدیده گردوخاک تعطیل شد .
وی افزود:با ورود سامانه پر فشار جوی ، باد شدید همراه با گرد و خاک غلیظ از دیروز صبح بندرعباس و مناطق شرقی هرمزگان را فرا گرفته است.
معاون نظارت وپایش اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان اکنون میزان گردوغبار معلق در هوا 300 میکرو گرم بر متر مکعب است که دوبرابرحد استاندارد است.
میزان گردوغبار معلق در هوا دیروز در بندرعباس ومناطق شرق استان هرمزگان هشت برابر استاندارد بود .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید