خبر فوری

اجرای طرح “گشت رضویون” در مناطق جرم خیز هرمزگان کلید خورد

علی صالحی صبح امروز در آئین آغاز به کار طرح رضویون در هرمزگان، با اشاره به اهمیت فوق العاده حفظ و ارتقای شاخص امنیت و آسایش عمومی افزود: یکی از ویژگی های مهم طرح “گشت رضویون” فراگیر بودن اقداماتی است که با هدف ارتقای امنیت عمومی در نقطه به نقطه شهرها و روستاها در راستای اجرای تفاهمنامه همکاران بین دستگاه قضایی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناجا محقق خواهد شد.

وی استفاده از ظرفیت مردمی بسیج در این امر بزرگ را به منظور کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی مؤثر عنوان کرد و افزود: نقش بی بدیل نیروی مقاومت بسیج در شئون مختلف کشور و اشراف آن به وضعیت و موقعیت محلات می تواند با هم افزایی ناجا و بهره گیری از همه ظرفیت ها در راستای  شناسایی بسترهای  شکل گیری جرائم و مقابله با آنها مثمرثمر واقع شود.

عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: وفاق و همدلی بین نیروهای مسلح، کشور را در بالاترین تراز امنیت قرار داده است و همه اینها به واسطه جانفشانی ها و حضور وحدت آفرین مجموعه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در کنار مردماست.

صالحی با اشاره به مراجعه مردم به معتمدین خودشان در طرح رضویون و خصوصیت فداکاری و ایثار مجریان این طرح، توصیه کرد: از کنکاش در زندگی خصوصی مردم خود داری شود و همانگونه که در دین مبین اسلام تأکید به حفظ امانت شده است، امین مردم و محرم اسرار آنها باشید.

وی با تأکید بر دقت نظر در تصمیم گیری ها و حفظ کرامت انسانی مردم و حتی مجرمین و مرتکبین جرائم، اظهار کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و شناسایی عوامل مؤثر در آن در هر محلات و مناطق مختلف به منظور افزایش امنیت اجتماعی همان هدفی است که دستگاه قضایی آن را پیگیری می کند و از این رو با کسانی که امنیت مردم را به هر نحوی سلب کنند برخورد قاطع و جدی خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، در حاشیه مراسم آغاز گشت مشترک رضویون، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز با تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی استان در ایجاد امنیت پایدار، آگاه سازی به موقع و فعالیت های انجام شده در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، مجموعه تلاش های صورت گرفته را گامی مؤثر در جهت رضایتمندی شهروندان عنوان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید