خبر فوری

۲۵۰۰ علمک گاز در شهر رودان نصب شد

فواد حمزوی عصر پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: تا پایان آبان امسال در مجموع پنج هزار و ۳۳۰ عملک در شهر رودان نصب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که در شش ماهه دوم سال در هرمزگان شرایط آب و هوایی  مساعدتر می‌شود، پرسنل شرکت گاز استان با تلاش شبانه روزی و با رعایت دستورات بهداشتی بقیه علمک ها را با سرعت بیش‌تری در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان رودانی نصب می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان بیان داشت: با استفاده شهروندان از گاز طبیعی دیگر نیاز به رفت و آمدهای غیرضروری برای تعویض سیلندر گاز در بیرون از منزل نیست.

حمزوی با اشاره به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی در این روزهای درگیری مردم با بیماری فراگیر کرونا ابرازداشت: سیلندرهای گاز خود می‌تواند حامل این بیماری باشد به نحوی که از شارژ تا توزیع کپسول گاز،حمل آن به منزل، می‌تواند این ویروس را برسطوح خود حمل کند.

وی افزود: با ورود گاز شهری به هر منطقه،زیرساخت لازم برای توسعه صنایع مستقر در آن محل از جمله توسعه گلخانه‌های پرورش صیفی‌جات، صنایع تبدیلی و ایجاد جایگاه CNG را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از همدلی و همراهی مردم و مسوولان شهرستان رودان  ابرازامیدواری کرد با ورود گازشهری به این شهرستان و مراجعه زودتر مردم برای اشتراک‌پذیری گازشهری شاهد مشکلات و دغدغه شهروندان رودانی برای شارژ سیلندرگاز نباشیم.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید