خبر فوری
حجت الاسلام جهانگیری امام جعه هشت بندی

عادی سازی روابط با رژیم منفور و جعلی صهیونیستی خیانت به امت اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از شهر هشت بندی، حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری امام جمعه توکهور و هشت بندی در خطبه های امروز نماز جمعه خطاب به دولتهای حاشیه خلیج فارس اظهار داشت: برقراری رابطه بارژیم صهیونیستی وعادی سازی روابط با آن رژیم منفور وجعلی خیانت به امت اسلامی و خیانت به ارمانهای فلسطین مظلوم وقدس شریف است.

وی اضافه کرد: این اقدامات خوش خدمتی به دشمنان درجه یک جهان اسلام یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی است وشرمساری دنیا وآخرت رابرای آنان درپی دارد.

حجت الاسلام جهانگیری خاطرنشان ساخت: همانگونه که دردوران جنگ تحمیلی برای خوش خدمتی به اربابان خود تا توانستید صدام متجاوز راحمایت کردید و مدتی پس ازسقوط صدام شرمساری وعذرخواهی وپشیمانی شمارا دیدیم؛ در این خصوص نیزبدون تردید ناکامی وشرمساری شمارا خواهیم دید.

خطیب جمعه توکهور و هشت بندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فصل کشاورزی اظهار داشت: به همه ی تلاشگران عرصه اقتصاد مقاومتی و تولید یعنی کشاورزان عزیز و زحمتکش دست مریزادعرض میکنیم و امیدواریم سال سرشارازبرکتی را در پیش رو داشته باشید.

وی از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین خواست از هم اکنون به فکر دسترنج مردم و محصولات کشاورزی منطقه باشند و افزود: از همین حالا باید برای مشکل هر ساله هدر رفتن محصولات کشاورزی و ماندن محصولات روی دست کشاورز چاره جویی کرد.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید