خبر فوری

رقابت تنگاتنگ ستاد نماز جمعه با رسانه های معاند/اقامه نماز جمعه در ۹۰۰ شهر ایران

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی یکشنبه شب در دیدار با امام جمعه شهرستان قشم و اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان در دفتر امام جمعه، گفت:  دشمنان نظام تلاش وسیعی برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی جوانان ما دارند و ما برای خنثی کردن دسیسه مستکبران باید باتلاش فرهنگی ریشه دار،  اندیشه شیطانی آنان را بی اثر کنیم.

وی ادامه داد: فعالیت های فرهنگی در زمره کارهای سخت دیر بازده است که به پشت کار، ایمان، صبر، تحمل و دانش نیاز دارد.
به گفته معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، با حسن اخلاق و پررنگ کردن حاشیه های نماز جمعه می توانیم جذب جوانان ایران را به سمت نماز جمعه ترغیب کنیم.
وی ادامه داد: تربیت نیروهای مومن، معتقد، حزب الهی و وفادار به نظام نیز باید به عنوان یکی از برنامه های مهم در دستور کار ستادهای نماز جمعه قرار گیرد.
ابراهیمی با اعلام اینکه در ۹۰۰ شهر ایران نماز جمعه برگزار می شود، اظهار کرد: از این ظرفیت بسیار مهم می توان برای هدایت نسل جوان به بهترین شیوه استفاده کرد.
وی گفت: کسانی که در قالب اعضای ستاد  نماز جمعه با امامان جمعه همکاری می کنند اجری معنوی در پیشگاه خداوند دارند و خوشبختانه رهبر معظم انقلاب هم از اقدامات فرهنگی این نهاد و نهاد بسیج کشور اظهار رضایت دارند. 
پیش از سخنان حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه شهرستان قشم طی سخنانی گفت: ستاد نماز جمعه قشم با استفاده از افکار،  اندیشه ها و راهکارهای اعضای خود توانسته خدمات شایسته ای به نمازگزاران این منطقه ارایه کند.
حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار افزود: ایجاد ایستگاه ویژه برای انتقال نمازگزاران جمعه به مصلی امام علی (ع) در نقاط مختلف شهر قشم و بازگرداندن آنان به محل اسکانشان، بخشی از اقداماتی است که به همت این ستاد به نمازگزاران ارایه می شود.
وی ادامه داد: ایستگاه سلامت در محل نماز جمعه با حمایت مرکز بهداشت و درمان و همچنین ایستگاه شهادت با معرفی شهدای قشم و فرازی از وصیت نامه راست قامتان تاریخ هم از دیگر اقداماتی است که به همت ستاد نماز جمعه قشم هر هفته دنبال می شود.
ایستگاه پاسخ به سوالات نمازگزاران، ایستگاه مشاوران دینی، اجتماعی و تخصصی، ایستگاه معرفی کتاب و غرفه ویژه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی هم از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه شهرستان قشم از آنها به عنوان خدمات ستاد نماز جمعه نام برد.
جوکار ، از سیاست جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در نماز جمعه هم به عنوان دیگر برنامه های ستاد نماز جمعه قشم نام برد و گفت: خوشبختانه در کنار اعضای صاحب اندیشه و با تجربه در ستاد نماز جمعه قشم از چهره های جوان و با انگیزه هم استفاده می شود.
بنا به این گزارش، شرکت کنندگان در پایان این نشست، نماز مغرب و عشا را به امامت حجت الاسلام والمسلمین جوکار اقامه کردند.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید