خبر فوری

نخستین المپیاد ورزشی دانشجویان مراکز آموزش عالی استان یزد برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، امید ستوده‌نیا روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان یزد اظهار کرد: تصمیم گیری به منظور برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های دانشجویی در 16 آذرماه همزمان با روز دانشجو نهایی شد.
وی اظهار کرد: این دوره از المپیاد به منظور ارتقای سلامت و شادابی و حفظ روحیه و نشاط دانشجویان استان در دو بخش خواهران و برادران در مدت زمان دو هفته و در 10 رشته شامل فوتسال، والیبال، شنا، دو و میدانی، کشتی فرنگی و آزاد، ورزش‌های رزمی، شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار می شود.
در این جلسه که نمایندگانی از دانشگاه های فرهنگیان، پیام نور، علمی کاربردی، علوم پزشکی، دانشگاه سراسری یزد و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد حضور داشتند، دانشگاه آزاد اسلامی یزد به عنوان محل برگزاری مراسم افتتاحیه و دانشگاه فرهنگیان برای مراسم اختتامیه انتخاب شد.
همچنین برگزاری مسابقات در رشته های تنیس روی میز و شنا به میزبانی دانشگاه یزد، فوتسال دانشگاه پیام نور، شطرنج دانشگاه فرهنگیان، کشتی، تکواندو، دو و میدانی و کاراته دانشگاه علمی و کاربردی، والیبال و بدمینتون به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار خواهد شد.
در همین خصوص مسئول کمیته مسابقات هیات ووشو استان یزد نیز از برگزاری مسابقات ووشو در قالب این المپیاد خبر داد.
سعید رضی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات المپیاد دانشجویان استان در رشته ووشو در روز دوشنبه 22 آذرماه در محل باشگاه شهداء سپاه برگزار می شود.
وی افزود: وزن کشی این دوره از مسابقات روز یکشنبه 21 آذرماه انجام می شود.
مسئول کمیته مسابقات هیات ووشو استان یزد ادامه داد: علاقمندان شرکت در این دوره از مسابقات می توانند برای ثبت نام و شرکت در این دوره از مسابقات با شماره تماس 09131534811 تماس برقرار کنند.
حدود یکصد هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی استان یزد مشغول به تحصیلند.
1968/ 6014/ خبرنگار: محمودرضارحمانی ** انتشاردهنده: کاظم شاملو*
@irnayazdd

درباره

دیدگاهتان را بنویسید