خبر فوری

سیستم اداری باید چابک و موانع آن کاهش یابد/برنامه دولت الکترونیک در هرمزگان قدم به قدم اجرایی شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در دومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمزگان با بیان اینکه تشکیل این شورا دارای الزام قانونی است، عنوان کرد: در قانون تاکید شده این شورا در استان ها و همچنین در دستگاه های اجرایی تشکیل شود.

وی ادامه داد: پنج کمیته تخصصی زیرمجموعه این شورا قرار دارد که باید تشکیل شوند تا برنامه های جامع نظام اداری را اجرایی کنند.

استاندار هرمزگان افزود: در آموزش و پرورش این کار صورت گرفته و دیگر دستگاه ها می توانند در این خصوص از آموزش و پرورش الگو بگیرند.

جادری با بیان اینکه سیستم اداری ما حجیم و گسترده است، اظهار داشت: باید در راستای چابک سازی سیستم اداری و کاهش موانع آن گام برداریم و بهترین اقدام این است که کارها به مردم سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا هزینه های سیستم اداری کاهش یابد و با اصلاح تفکر، بتوانیم سیستم اداری را کوچک کنیم.

استاندار هرمزگان بیان داشت: عملکرد این شورا باید به خوبی رصد شود و همه دستگاه های اجرایی موظف هستند در این خصوص به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گزارش دهند.

جادری با تاکید بر اینکه باید برنامه دولت الکترونیک را در استان هرمزگان قدم به قدم به پیش ببریم، تصریح کرد: استانداری هرمزگان در حذف کاغذ از سیستم مکاتبات اداری رتبه برتر کشور را کسب کرد که این اقدام گام مهمی در جهت اجرای دولت الکترونیک بوده است.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید