خبر فوری

اگر نیت ها را خدایی کنیم تمام اعمال ما عبادت محسوب می شود / لزوم تسریع در رفع مشکلات آب شرب منطقه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از هشت بندی ، حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری امام جمعه بخش توکهور و هشت بندی در جمع مسئولین ادارات بخش ضمن تقدیر از زحمات آنها در مناسبت های گوناگون، به حدیث مشهور نبوی »إِنَّمَا الْأَعْمَالُ بِالنِّيَّات« اشاره کرد و افزود: ارزش تمام کارهای ما به نیت ما از آن کار بستگی دارد. ممکن است بسیاری از مسئولین به واسطه مشغله کاری فرصت انجام مستحبات عبادی از قبیل تعقیبات و تسبیحات را نداشته باشند اما اگر نیت ها خدایی شد، کارهای روزمره ما هم عبادت محسوب می شود.

وی فرصت خدمت را یک نعمت برای مسئولین دانست و اضافه کرد: به شکرانه فرصت خدمتگزاری که برایمان ایجاد شده است، نیت هایمان را درست کنیم و تمام کارها را برای رضای خدا و خدمت به خلق خدا انجام دهیم.

حجت الاسلام جهانگیری با اشاره به مشکل آب شرب منطقه اظهار داشت: متأسفانه دسترسی مردم به آب آشامیدنی سالم با مشکل مواجه شده است و تسریع در رفع مشکلات آب شرب منطقه ضرورتی انکارناپذیر است.

امام جمعه توکهور و هشت بندی اضافه کرد: نیازی به انتقال آب از مناطق دیگر نیست و در منطقه ای زندگی می کنیم که از منابع آب زیرزمینی کافی برخوردار است و آبادانی و رونق کشاورزی نشانه بارز آن به شمار می رود.

وی افزود: رفع مشکل آب شرب مردم نیازمند تلاش جمعی و همچنین پیگیری در سطوح بالاتر است و امیدواریم با تلاش و پشتکار جهادی مسئولان شاهد بهبود وضعیت آب شرب بهداشتی باشیم.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید