خبر فوری

تشدید نظارت‌های دامپزشکی در میناب

هرمزبان:رئیس اداره دامپزشکی میناب از تشدید نظارت‌های دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی طی ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جواد معصومی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب با بیان اینکه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خرید و مصرف فرآورده‌های خام دامی افزایش پیدا می‌کند، اظهار داشت: هر ساله طرح ویژه نظارت در این ماه توسط اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی در میناب اجرایی می‌شود.
وی هدف از این طرح را تامین سلامت فرآورده‌ها ذکر کرد و گفت: این طرح در قالب اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی اجرا می‌شود.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان میناب همچنین با اشاره به فعالیت و سوء استفاده برخی افراد در زمینه عرضه فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی و ارزان قیمت، اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف شامل عرضه فرآورده‌های بسته‌بندی شده فاقد تاریخ تولید و انقضاء، گوشت قرمز بدون مهر بهداشتی دامپزشکی، گوشت چرخ‌کرده نامرغوب، عرضه مرغ قطعه‌بندی شده فاقد هویت، حمل و نقل و عرضه غیربهداشتی انواع فرآورده خام دامی با خودروی فاقد سردخانه بهداشتی و عدم رعایت شرایط نگهداری مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان میناب گزارش دهند.
رئیس اداره دامپزشکی میناب بیان داشت: گزارش‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و اسرع وقت رسیدگی و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌شود.
معصومی در ادامه افزود: شهروندان باید فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه و خریداری کنند./خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید