خبر فوری

دومین مدرسه بانک اقتصاد نوین در شرق هرمزگان احداث می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان ، با حضور کارشناس مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور ،نمایندگان اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ،  فرزاد ادب سرپرست بانک اقتصاد نوین می هرمزگان ، نماینده فرماندار ،مدیر آموزش و پرورش ، معتمدین محلی جاسک عملیات اجرایی دبستان سه کلاسه روستای نگر آغاز شد

مهندس ماشاءالله قاسمی با اعلام این خبر گفت : بانک اقتصاد نوین هرمزگان با آغاز عملیات اجرایی دبستان سه کلاسه نگر شهرستان جاسک ،عملا دومین مدرسه را در شرق استان احداث می کند .این اقدام شایسته تکریم و تحسین است .

مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در ادامه افزود : این پروژه در زمینی به مساحت 2500متر مربع وبا زیر بنای 144متر مربع ، بصورت مشارکتی احداث می شود . بر اساس تفاهم نامه فی مابین ، بانک اقتصاد نوین نسبت به احداث  ساختمان آموزشی و اداره کل نوسازی مدارس استان ساخت دیوار ومحوطه و سرویس های بهداشتی را تعهد کرده اند  . مهندس قاسمی با اشاره به اینکه جهاد مدرسه سازی تا رفع مشکل فضای آموزشی و مدارس تخریبی با سرعت ادامه خواهد داشت اظهار داشت : محدودیت های اعتباری و وجود بیش از 1600کلاس درس تخریبی قطعا دولت را در رفع مشکلات فضاهای آموزشی بدون اتکا به پشتوانه مردمی با مشکل روبرو خواهد کرد.  لذا حمایت خیرین مدرسه ساز و ورود آنان در این عرصه مایه امیدواری دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار است .

وی با تاکید برادامه این روند خاطر نشان کرد : در سه سال و نیم اخیر مشارکت بانکها ،موسسات اقتصادی و خصوصی ، بنیاد برکت ، خیرین مدرسه ساز در امر مدرسه سازی رشد چشمگیری داشته است .این اقدام ما را متعهد می کند که به نمایندگی از دانش آموزان استان هرمزگان قدردان همت بلند و کریمانه خیرین باشیم .

مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با قدردانی از هیات مدیره و سرپرست  منطقه شش استانها و نماینده بانک اقتصادنوین گفت : این بانک  در هرمزگان اولین مدرسه را در روستای کمبیل شهرستان میناب در دست اجرا دارد که با اتمام آن بیش از 130دانش آموز از فضای آموزشی  استاندارد و ایمن بهرمند خواهند شد .و با اتمام پروژه آموزشی روستای نگر بیش از 70دانش آموز روستای مذکور از این آموزشگاه استفاده خواهند کرد .

گفتنی است تاکنون بانکهای ملی ، ملت ، مسکن ،آینده و پاسارگاد در استان هرمزگان پروژه آموزشی احداث کرده یا در دست اجرا دارند .

درباره

دیدگاهتان را بنویسید