خبر فوری

راه اندازی ۳ رشته جدید در مرکز آموزش علمی- کاربردی کیش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، مهدی فلاحتی در نشست صبح امروز، تربیت نیروی ماهر را یکی از دغدغه های مهم کشور دانست و افزود: با توجه به تعداد بالای ساختمان و برج در کیش، نیاز زیادی به نیروی متخصص در زمینه نصب آسانسور و پله برقی احساس می شود. بنابراین  اضافه شدن این رشته می تواند نیاز موجود در این حوزه را پاسخ گوید. وی ادامه داد: دانشجوها در این رشته با همکاری و حضور در شرکت های فعال در زمینه آسانسور و پله برقی، ۴۰ درصد از واحدهای خود را به صورت عملی می گذرانند.

در ادامه این نشست سرپرست مدیریت تسهیل تولید صنایع سازمان منطقه آزاد نیز اظهار داشت: یکی از دغدغه هایی که از گذشته تا امروز در جزیره وجود داشته، عدم حضور نیروی متخصص در شرکت های فعال در زمینه  آسانسور و پله برقی است.از همین رو ما همواره پیگیر این موضوع بودیم تا  کیش تکنسین های آموزش دیده خود را در این زمینه داشته باشد. چرا که اعتبار ما در حوزه صنعت به دانش تکنسین ها و به روز بودن گواهی این افراد است.
در بخش دیگری از این نشست رئیس اداره آتش نشانی با اشاره به ضرورت راه اندازی رشته اطفای حریق در دانشگاه علمی کاربردی گفت: امداد رسانانی که این رشته را بگذرانند می توانند ترفیع درجه بگیرند. همچنین کسانی که این رشته را پشت سر بگذرانند در اولویت استخدام آتش نشانی قرار خواهند گرفت.
در پایان این نشست، رئیس دانشگاه علمی کاربردی یادآور شد که کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شود و برای حضور کمتر دانشجویان، ترم اول به دروس نظری اختصاص یافته است.
شایان ذکر است ثبت نام در این دانشگاه از ۴ شهریور آغاز می شود و علاقمندان می توانند با حداقل مدرک دیپلم و بدون محدودیت سنی از طریق سایت سازمان سنجش و یا سایت خود دانشگاه اقدام به ثبت نام کنند.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید