خبر فوری

رئیس جدید شورای اسلامی شهر سیریک انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، در جلسه عصر یکشنبه هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر سیریک، یوسف زره زاده با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید شورای شهر سیریک در سال چهارم انتخاب شد.

در این جلسه یوسف زره زاده با ۳ رای رئیس و مرتضی عیسی زاده با ۴ رای نایب رئیس، حسین حسینی زاده و حسن حاجی زاده منشی اول و دم و همچنین ابراهیم کمالی نیز بعنوان خزانه دار انتخاب شدند.

طرح توسعه سواحل مکران از برکات نظام به سیریک

یوسف زره زاده پس از جلسه شورای اسلامی شهر سیریک، و پس از پایان رای گیری و انتخاب به عنوان رئیس شورای شهر سیریک در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از اعتمادی که به بنده شد سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را با عملکرد مناسب بدهم، گفت: در طول این پنج دوره انتخابات شورای اسلامی چهار دوره من عضو شورای شهر سیریک بودم ودر ادامه اشاره نمود که طرح توسعه سواحل مکران از برکات نظام جمهوری اسلامی به شرق استان بخصوص سیریک است.

زره زاده ضمن تبریک هفته دولت بیان داشت: در طول چهار ساله از دور پنجم انتخابات شورای اسلامی در شهرسیریک دو سال از آن بنده را بعنوان ریاست این شورا انتخاب شدم که امیدوارم با هماهنگی و همکاری تمامی اعضای شورا در سال پایانی بدنبال توسعه و آبادانی شهر سیریک باشیم.

یوسف زره زاده با بیان اینکه با اجرای طرح توسعه سواحل مکران ظرفیت مغفول مانده سواحل جنوب شرق آشکار می‌شود اظهار کرد: از آنجاییکه توسعه این سواحل پیوست‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به همراه دارد، یقیا رونق کسب و کار و اشتغالزایی بالایی را به مردم این منطقه به همراه خواهد دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر سیریک خواستار تسریع در آموزش شغل‌هایی که در طرح توسعه سواحل مکران دیده شد و با تاکید بر اینکه دستگاهای که مهارت آموزش می‌دهند، و بر مبنای توسعه سواحل مکران باشد و همچنین در راستای نیاز شغلی افراد در منطقه آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه، اثر توسعه سواحل باید در زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم منطقه ملموس و بر مبنای توسعه اشتغال محور باشد گفت: آموزش‌های مهارتی ویژه این منطقه این امکان را فراهم می‌کند که شرکت‌ها از نیروی بومی تامین نیروی کار ماهر و متخصص نمایند.

وی عنوان کرد: از نقاط قوتی که به توسعه این متطقه کمک می‌کند، ایجاد تاسیسات زیربنایی دریایی، وجود مراکز آموزش عالی علوم دریایی، وجود مناطق ویژه آزاد و منابع وابسته به کشتی سازی و علوم دریایی اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید