خبر فوری

مسابقات قرآنی فرهنگیان به جریان سازی قرآنی کمک می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، ‌علیرضا کاظمی در آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: امروزه آموزش و پرورش در یک شرایط بسیار سختی قرار گرفته و همه بخش‌های کشور تحت تاثیر کرونا هستند ما باید روش‌ها و مدل‌های فعالیت خود را  تغییر دهیم که این موضوع فرصتی را برای آموزش و پرورش در بخش‌های پرورشی و آموزشی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: با شکل گیری قرارگاه تولید محتوای مجازی در اداره کل قرآن، تولیدات ارزشمند و جذابی در ابعاد مختلف تهیه و زیرساخت‌های خوبی نیز در شبکه شاد آماده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش درباره اهمیت مسابقات قرآن فرهنگیان در فضای آموزش و پرورش گفت: ماموریت اصلی حوزه پرورشی، پرورش و تربیت دانش‌آموز است اما در پاسخ به این سوال که چرا این مسابقات را برای فرهنگیان برگزار می‌کند باید گفت که ما معتقدیم اهمیت برگزاری این مسابقات برای فرهنگیان از مسابقات دانش‌آموزی بیشتر نباشد، کمتر نیست زمانی می‌توان فرهنگ قرآنی را در بین دانش‌آموزان نشر داد که معلمانی در تراز قرآن  و برخوردار از مهارت قرآنی داشته باشیم.

کاظمی افزود: مسابقات قرآنی فرهنگیان در رشته های گوناگونی مانند قرائت، حفظ، نهج البلاغه و سایر رشته طراحی شده است که مورد استقبال فرهنگیان هم قرار گرفته است که میتواند توانمندی های فرهنگیان را در حوزه قرآن، عترت و نماز ارتقا بدهد.

وی تاکید کرد که برگزاری این مسابقات به جریان سازی قرآنی در سطح کشور و آموزش و پرورش کمک می‌کند.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید