خبر فوری

مساجد هرمزگان مرکزی برای حل مشکلات و آسیب های جامعه شده اند

سردار اباذر سالاری ظهر امرو(۳۱ مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: جایگاه مسجد در همه ابعاد فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و بصیرتی بسیار حائز اهمیت است، به نحوی که جامعه اسلامی با اتکا به آن با وحدت و یکپارچگی بر مشکلات و مصائب خود فائق می آید.
وی اظهار کرد: مسجد قلب تپنده جامعه هست که در آن فقیر و غنی، ارباب و رعیت و مردم و مسئولین با هم برابر و در یک صف می نشینند.
سالاری بیان کرد: مسجد مظهر آمیختگی دنیا و آخرت و پیوستگی فرد و جامعه در دیدگاه و اندیشه مکتب اسلام است. با این نگاه دل‌های ما برای مسجد می تپد و از شوق و احساس مسئولیت لبریز می شود.
وی ادامه داد: با تشکیل قرارگاه های تحول محلات با محوریت مسجد و مدیریت امامان جماعت، مساجد این استان هویت خاصی پیدا کرده اند. مساجد استان علاوه بر اینکه مکانی برای عبادت هستند، مرکزی برای حل مشکلات و آسیب های جامعه و محلی برای خدمت رسانی به مردم شده اند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در هرمزگان ۶۰۰ مسجد در طرح تحول محلات شرکت دارند که با کمک مردم و مشارکت مسئولین، پیگیر رفع مشکلات مردم و رفع آسیب های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی محلات سطح استان هستند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید