یک حامی ۲.۵میلیاردریال هزینه ساخت مسکن مددجویان بندرعباس را تقبل کرد

حسین فخاری روز چهارشنبه افزود: واحدهای مسکونی متعلق به خانواده‌های ایتام در روستاهای چهچکور، بنوبند، پشته ایسین و سرخون بندرعباس بوده که با زیربنای هر واحد ۵۰ مترمربع درحال ساخت است.

وی بیان داشت: برای ساخت هر واحد مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار درنظر گرفته‌شده که ۲۱۰ میلیون ریال آن با مشارکت این حامی طرح اکرام و ایتام است.

این مسوول در کمیته امداد بندرعباس اظهارداشت: همچنین ۲۵۰ میلیون ریال از هزینه ساخت این تعداد مسکن از محل منابع کمیته امداد و ۲۴۰ میلیون ریال از محل تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت و منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها تامین‌ می‌شود.

فخاری، فراهم کردن سرپناه مناسب برای خانواده‌های ایتام و نیازمندان را از اولویت‌های مهم و اصلی کمیته امداد دانست.

وی یادآورشد: کمیته امداد در راستای توانمندسازی و حفظ کرامت انسانی خانواده‌های نیازمند، تلاش دارد در کنار هم‌افزایی با گروه‌های جهادی و سایر دستگاه‌های متولی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع موجود و همچنین همراهی و مشارکت خیران، شرایط تامین سرپناه مناسب را که جزء دغدغه‌ها و مسائل ضروری خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است، رفع کند.

درحال حاضر۳۶ هزار و ۲۹۴ حامی نیکوکار در استان هرمزگان از ۱۲ هزار و ۲۹۶ فرزند معنوی خود حمایت می‌کنند.

این تعداد شامل هفت هزار و ۳۹۹ نفر ایتام نیازمند و چهارهزار و ۸۹۷ نیز فرزندان محسنین هستند.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید