خبر فوری

نظارت بر رعایت ضوابط بهداشتی در فرودگاه بین المللی کیش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش با بیان این که یکی از فضاهای پر تردد جهت جا به جایی مسافرین و گردشگران به مقصدهای مختلف کشور که می تواند عامل اصلی جهت گسترش شیوع بیماری کرونا باشد به ترمینال های ورودی و خروجی فرودگاه ها اشاره داشت و گفت: در راستای ایجاد آرامش خاطر و ارتقای حفظ سلامت مسافران و گردشگران به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا میان اقشار مختلف جامعه این مهم توسط نیروهای بسیجی نظارت و کنترل می شود.

عرب با اشاره به ارتقای فرهنگ سازی در جامعه با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی را حس مسئولیت پذیری آحاد جامعه برشمرد و گفت: نیروهای بسیج ناحیه مقاومت سپاه کیش به عنوان مدافعان سلامت، نظارت دقیق نسبت به استفاده مسافران از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی دارند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با همت نیروهای جمعیت هلال احمر کیش، مستقر در سالن ورودی فرودگاه بین المللی این منطقه غربالگری و تب سنجی مسافران انجام می شود.

مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش  نصب برچسب های راهنما با هدف حفظ فاصله گذاری اجتماعی میان مسافران در نقاط مختلف و صندلی های جا نمایی شده در سالن مسافری، ضدعفونی و گند زدایی ترمینال، ساختمان های ادرای، عملیاتی، تاسیسات و تجهیزات فرودگاهی و هوانوردی را از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش برشمرد.

شایان ذکر است، با تمهیدات اندیشیده شده و مستقر شدن نیروهای بسیج مقاومت کیش، از زمان حضور مسافر در گیت بازرسی پلیس، تا پای پرواز، ضوابط بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش رعایت و اجرا می شود.

منبع: خبرآنلاین

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید