خبر فوری

پشتوانه سیاسی ندارم/با انگیزه و تجربه وارد میدان انتخابات شدم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، فرامرز عیانی در خصوص انگیزه اش از ثبت نام در انتخابات هیئت فوتبال هرمزگان، افزود: بیشتر دوست داشتم به هم نسلی هایم این اعتماد و انگیزه را بدهم که جرئت حضور در میدان های بزرگ مسئولیت را داشته باشند.

وی با بیان اینکه بسیاری از خاک خوردگان ورزش هستند که با مدارج علمی و مدیریتی بالا می توانند در مسئولیت های بزرگ ورزش استان قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: این توان و انگیزه را در خود می بینم که در عرصه فوتبال استان توان برداشتن گام های بزرگی را دارا هستم.

عیانی با اشاره به اینکه امیدوارم پس از اعلام لیست تأئید صلاحیت شدگان بتوانم با رایزنی نظر اعتماد اعضای مجمع را کسب کنم، اضافه کرد: تا پایان انتخابات خواهم بود و به نفع هیچکس کنار نمی کشم و خواهم ماند و رقابت خواهم کرد.

داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان با بیان اینکه هیچ پشتوانه سیاسی ندارم و با توکل بر خدا به این عرصه ورود کرده ام، اظهار کرد: محسن حاجی پور و لوئیزا بصیران را به عنوان نواب رئیس به مجمع پیشنهاد داده ام.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، در پایان زمان یک هفته ای تعیین شده برای ثبت نام داوطلبین، عباس امینی زاده(رئیس فعلی هیئت فوتبال)، قاسم رنجبریان(دبیر سابق هیئت فوتبال)، عبدالمجید دبیبده(رئیس سابق هیئت فوتبال)، اسماعیل بواشه(عضو فعلی شورای شهر بندرعباس)، مهدی دسینه(رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم) و فرامرز عیانی(پیشکسوت و مربی فوتبال هرمزگان) شش نفری هستند که اقدام به نام نویسی کردند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید