دستور استاندار هرمزگان برای بررسی وضعیت مسافرین قطار حادثه دیده تهران_بندرعباس

فریدون همتی امشب(۲۵ مردادماه) در جمع خبرنگاران، بیان کرد: با توجه به اینکه  پس از رفع نقص فنی، قطار مسافری تهران – بندرعباس ساعتی پیش به مسیر خود ادامه داده است، راه آهن استان به محض ورود قطار وضعیت مسافران را بررسی و گزارش لازم را ارایه کند.
وی افزود: براساس گزارش ارایه شده از استان یزد، قسمتی از لکوموتیو قطار مسافری تهران – بندرعباس که ساعت ۱۹:۳۰ در حوالی اردکان دچار نقص فنی و حریق شده بود.
وی ادامه داد: براساس این گزارش قسمتی از لوکوموتیو قطار مسافری تهران – بندرعباس در نزدیکی اردکان استان یزد دچار حریق شد چه بود که بلافاصله توسط مأموران فنی، لوکوموتیو از واگن‌های مسافری جدا و اطفا حریق انجام شده و در این حادثه به هیچیک از واگن‌ها و مسافرین آسیبی وارد نشد و با جایگزینی لوکوموتیو دیگر، قطار مسافری به مسیر خود ادامه داده است.
استاندار افزود: با توجه به پیگیری مسوولان استانی ،مردم هرمزگان نگران نباشند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، قطاری که عصر جمعه(۲۴ مردادماه)  از تهران عازم بندرعباس بود در ۲۰ کیلومتری اردکان دچار حادثه شد اما خوشبختانه برای هیچ‌یک از مسافران و کارکنان قطار مشکلی به وجود نیامده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید