خبر فوری

نقش پررنگ فرهنگیان دزفول در خدمت رسانی به زائران در مرزچذابه

عبدالمحمد جرجانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از اساسی ترین گروه های زائرین و خادمان اربعین در سال جاری فرهنگیان هستند که پرشورتر از سال گذشته در این حماسه حضور یافته اند.

وی که به همراه چند تن از عوامل آموزش و پرورش شهرستان در مرز چزابه حضور داشت، افزود: آموزش و پرورش دزفول نیز امسال با کمک های فراوان نقدی و غیرنقدی خود توانسته خدمت رسانی زیادی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) داشته باشد.

سرپرست اداره آموزش وپرورش دزفول گفت: امسال در یک ایده نو و بی بدیل بسیاری از فرهنگیان شهرستان دزفول به صورت اختیاری مقداری از حقوق ماه اخیر خود را درراستای تامین نیازهای موکب دزفول در مرز، تحویل ستاد اربعین دادند که این حرکت ارزشمند که بسیار مورد استقبال فرهنگیان شهرستان قرار گرفت، جای تقدیر دارد.

جرجانی ابراز امیدواری کرد که این گونه حرکات زیبا به صورت یک الگو از سوی دزفول به سایر شهرهای استان و کشور برای سالهای آینده انتقال یابد.

وی با بیان اینکه فرهنگیان رهروان عاشورای حسینی هستند، تصریح کرد: آموزش وپرورش دزفول چند سرویس و خودرو را نیز برای اقدامات ترابری در اختیار ستاد اربعین شهرستان و موکب دزفول در مرز چزابه قرار داده ضمن اینکه دانش آموزان و مدارس دزفول نیز امسال کمک های بی شمار و قابل قبولی را برای کمک در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ارائه داده اند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید