خبر فوری

تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها در دستور کار مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی خواهند داشت و در این جلسات گزارش‌های کمیسیون‌های تخصصی را بررسی و درباره‌آن تصمیم گیری خواهند کرد.

ادامه رسیدگی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از کمیسیون اقتصادی درباره لایحه دوفوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و اوراق بهادار یا فرابورس ایران از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم و همچنین بررسی گزارش این کمیسیون درباره لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس همچنین گزارش کمیسیون فرهنگی درباره لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان  را بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی در مورد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه بین‌المللی تحلیل سامانه‌های کاربردی و همچنین بررسی گزارش این کمیسیون درباره طرح یک فوریتی حمایت از تأسیس و تقویت مؤسسات و مراکز آموزش عالی غیردولتی از دیگر برنامه های اعلام شده جلسه علنی مجلس در هفته پیش روست.

نمایندگان مجلس همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری را هم در جلسه هفته آینده بررسی می‌کنند.

انتخاب اعضای کمیسیون ویژه‌ جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴)  قانون اساسی و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه‌ باشگاه تحریمی‌ها هم در دستور کار هفته‌آینده مجلس عنوان شده است.

انتخاب دو نفر ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در شورای ‌عالی ‌اداری، انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون‌های فرهنگی و آموزش، تحقیقات و فناوری به عنوان عضو در شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی، انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی به عنوان ناظر در هیات ‌امنای‌ کتابخانه‌های‌ عمومی‌ کشور، انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی به عنوان ناظر در کمیته ملی پارالمپیک، انتخاب یک نفر از نمایندگان به عنوان عضو در هیات نظارت بر مطبوعات هم در دستور کار آینده جلسات علنی مجلس عنوان شده است.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید