خبر فوری

از سقوط و سکوت نگاه سیاسی در دانشگاههای کشور و هرمزگان نگران هستم

حجت الاسلام عباس فضلی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دیدار استاندار هرمزگان با احزاب و فعالان سیاسی استان هرمزگان بیان داشت: در این نشست مباحث مختلف سیاسی در استان مطرح شد و استاندار و معاونین هم پاسخگوی سئولات و خواسته های احزاب و تشکل ها و فعالان سیاسی استان شدند.

وی عنوان کرد: بنده معتقدم فضای آلوده برآمده از آلودگی هوای تهران تا حدودی بر فضای استان هرمزگان نیز حاکم شده است. البته این آلودگی از نوع دیگر است ولی ما نمی خواهیم که برخی افراد از این گل آلودگی فضا از دریا ماهی بگیرند.

الاسلام فضلی اظهارداشت: دولت تدبیر و امید با مخالفان و موافقان بسیاری دست و پنجه نرم می کند چه در عرصه خارجی و چه در امور داخلی. اما آنقدر فضای بیرون از نظام اسلامی پر از جنگ و نزاع است که ما نباید بر طبل آن در داخل بکوبیم.

وی ادامه داد: من از تعبیر زیبای مقام معظم رهبری در واکنش به انتخاب ترامپ پوپولیست که فرمود: «ما از انتخاب ترامپ نه عزا می گیریم و نه جشن» استفاده می کنم و می گویم: ما از شرایط پیش آمده در استان نه جشن می گیریم و نه عزا.

عضو مجمع روحانیون مبارز در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: حمایت بی دریغ اصلاح طلبان از رئیس جمهوری آقای روحانی بر همگان مبرهن است و این حمایت همچنان ادامه دارد و برای دوره دوم انتخابات رئیس جمهوری تمام قد ایستاده است و هیچ گزینه دیگری ندارد. اما در استان هرمزگان نماینده عالی دولت جاسم جادری است که همواره مورد حمایت ما بوده است. ولی از ایشان انتقاداتی هم داریم.

وی تاکید کرد: به عنوان یک دانشگاهی از سقوط و سکوت نگاه سیاسی در دانشگاههای کشور و استان نگران هستم هر چند روزنه های امیدی در حال بازگشایی است.

حجت الاسلام فضلی عنوان کرد: وجود جاسم جادری در استان تداعی بخش حضور آقای مقتدایی است از آنجا که مردم و مسئولان این استان از مقتدایی خاطره خوب و خوشی دارند ما هم استاندار فعلی را از چشم او می بینیم و چالش های برآمده از این فضا را برنمی تابیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در آستانه انتخابات دوره دوم ریاست جمهوری هوای پاک و تازه ای بر استان حاکم شود.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید