خبر فوری
موسی دادی زاده سرخایی
موسی دادی زاده سرخایی

الزام سند تحول بنیادین به پوشش کامل دوره های تحصیلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، موسی دادی زاده سرخائی در چهارمین جلسه استانی ستاد ثبت نام ضمن تاکید راهکار۲-۵ سند تحول بنیادین اظهارکرد: توسعه عدالت آموزشی با برنامه ریزی و تمهید مقدمات برای پوشش کامل دوره های تحصیلی و برخورداری دانش اموزان از کیفیت مناسب آموزشی محقق می گردد.

وی با اشاره بر تقویم زمانبندی ثبت نام افزود: با توجه به پایان مهلت ثبت نام دانش اموزان تا ۳۱ مردادماه ۹۹ اتخاذ تدابیر لازم و تعجیل در ثبت نام دانش آموزان از برنامه های مهم و اساسی آموزش و پرورش هرمزگان است .

موسی دادی زاده با تاکید بر آموزش و کسب مهارت های ویژه در دوره پیش دبستانی، بهره گیری از کلیه ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی به منظور جذب و ثبت نام حداکثری نوآموزان دوره پیش دبستانی بخصوص در مناطق محروم روستایی را مورد اهمیت قرار داد.

رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: مدیران مدارس باید بگونه ای برنامه ریزی نمایند که در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام دانش آموزان و ثبت به موقع اطلاعات نوآموزان پیش دبستانی و دانش آموزان در سامانه سناد بصورت روزانه اقدام نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به نظارت مستمر بر روند ثبت نام دانش آموزان گفت : تهیه گزارش اماری تعداد دانش آموزان ثبت نام شده از سیستم سناد و ارائه آن به ستاد ثبت نام بسیار مورد تاکید است .

این مسئول دربخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد: بازدید و نظارت بر روند ثبت نام دانش آموزان و احصاء چالش ها و ارائه راهکارهای لازم به منظور رفع نگرانی اولیا و تسهیل در امر ثبت نام یکی از برنامه های مهم ستاد ثبت نام استان است که باید با رعایت پروتکل های بهداشتی دنبال شود.

دادی زاده با تاکید بر ثبت نام کلیه دانش آموزان در سامانه سفارش کتاب بیان کرد: تهیه گزارش اماری از سامانه ثبت کتب درسی بر اساس ثبت نام دانش اموزان به منظور تهیه کتب و توزیع به موقع آن بسیار قابل توجه است .

وی همچنین افزود : تهیه ، توزیع و تحویل به موقع کتب درسی برای همه دوره های تحصیلی بخصوص کتب انتخابی و رشته های جدید کاردانش براساس جدول زمانبندی با دقت نظر کافی و اصولی انجام گیرد و هیچ دانش آموزی با آغاز سال تحصیلی بدون کتاب نماند .

وی در پایان اظهار افزود : امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری بیشتر در فرآیند ثبت نام دانش آموزان اهداف متعالی نظام آموزشی را محقق سازیم .

منبع: اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید