انتقال آب شرب به شهرک پرواز قشم / پایان انتظار 15 ساله

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، مجتبی شمس نژاد با بیان این مطلب گفت: با اعتباری افزون بر 3 میلیارد ریال شرایط انتقال آب شرب سالم از طریق شبکه آب روستایی برای 144 واحد مسکونی شهرک فراز با بیش از 500 سکنه فراهم شده  است.

وی افزود: تا پیش از عملیات انتقال آب شرب از طریق شبکه به منازل ساکنان شهرک فراز، هر متر مکعب آب مصرفی توسط تانکر به قیمت 60 هزار ریال در اختیار ساکنان این شهرک قرار می گرفت.

مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم همچنین انتقال آب از طریق شبکه روستایی به فرودگاه بین المللی قشم تا چند روز آینده را نتیجه تلاش مسئولان شبکه آب روستایی و حمایت بی دریغ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برشمرد و گفت: افزایش کیفیت آب شرب در حد استاندارد و کاهش هزینه های آن، مهمترین بخش انتقال آب از طریق شبکه به این دو مجموعه می باشد.

وی اظهار کرد: فرودگاه بین المللی قشم سال 1378 براساس سیاستگذاری کلان نظام جمهوری اسلامی ایران در این منطقه تاسیس و افتتاح شد و متعاقب آن شهرک پرواز نیز برای اسکان کارکنان و مهمانان فرودگاهی در سال 1380 در این جزیره به بهره برداری رسید.

شمس نژاد گفت: خوشبختانه انتظار ساکنان شهرک پرواز قشم با گذشت بیش از 15 سال در دوره دولت تدبیر و امید به پایان رسید و از امروز آب شرب سالم، استاندارد و بهداشتی از طریق شبکه روستایی به منازل ساکنان شهرک پرواز متصل شده است.

جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و حدود 120 هزار نفر جمعیت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران قرار دارد.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید