خبر فوری

استاندارهرمزگان:حاشیه ها موجب از دست رفتن فرصت خدمت می‌ شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا جاسم جادری شامگاه چهارشنبه در دیدار با احزاب و فعالان سیاسی هرمزگان افزود : مردم از مسئولان و منتخبان خود انتظار خدمت گذاری و رفع مشکل های موجود را دارند و همه باید این اولویت را مد نظر داشته باشند.
وی اضافه کرد : مردم ما و دیگران را انتخاب کرده‌ اند تا گره ای از مشکل هایشان بگشایم و از دامن زدن به حواشی پرهیز کنیم ، همه مسافران یک کشتی بوده و باید مراقب باشیم جایی از آن سوراخ نشود و هر کدام به مسئولیت خود عمل کنیم.
استاندار هرمزگان اظهار داشت : همه به نقد و راهنمایی نیاز داریم و در انتقاد باید جانب انصاف را رعایت کرده و با ذکر عیب ها و نقص‌ها اعمال مثبت نیز بیان شود و بیان این نکته مثبت در میان آن عیب ها نشانه انصاف بوده و موجب دلگرمی فرد مورد نقد برای کار و تلاش بیشتر و بهتر می شود.
جادری با بیان اینکه نیازمند بهره گیری از همه افکار و نظرها هستیم، یادآور شد : نگرش دولت نیز همین بوده و رئیس جمهوری دولتی فرا جناحی تشکیل داده تا از نقطه نظرهای همه قشرها و گروه‌ ها بهره گیرد.
استاندار هرمزگان یادآور شد : هیچگاه در پی حذف گروه و یا جریان خاص سیاسی نبوده و به همین دلیل از همه طیف ها در استانداری هرمزگان بهره گرفته ام.
جادری خاطر نشان کرد : منتی نیز در این مدت بر کسی ننهاده ام و اگر کاری شده آنرا خدمت ، وظیفه و توفیق الهی می دانم ، دلسوزی نمایندگان مجلس برای عمران و پیشرفت استان را درک می‌ کنم زیرا خود نیز روزی نماینده مجلس بوده ام.
وی یاد آور شد :هیچگاه از نمایندگان مجلس به دلیل انتقاد و بیان ایراد و مشکل خرده نگرفته‌ام زیرا آنان نیز باید به مردم حوزه نمایندگی خود پاسخگو باشند.
استاندار هرمزگان افزود : در حال حاضر نیز شرایط اقتصادی مطلوبی نداریم که این خود یکی از مشکل های کشور و استان است.
وی اشاره کرد: هرمزگان یک استان ملی بوده و اختیارهای استاندار محدود است و برای هر مشکلی توقع وجود دارد استاندار بتواند آنرا رفع کند که این بسیار دشوار می باشد و در سه سال اخیر فعالیت‌های فراوانی در هرمزگان صورت گرفته و دستاوردهای خوبی بدست آمده است
وی افزود : پس از وقوع فاجعه تروریستی سامرا معاون سیاسی امنیتی تمام مدت مشغول انجام کارهای لازم بود به گونه‌ای که فرصتی برای استراحت نداشت.
استاندار هرمزگان بیان کرد: از اینکه سه سال گذشته در این استان بوده و برای مردم آن خدمت کرده‌ام احساس رضایت می کنم ونیروهای بومی هرمزگان را با این هدف که تقویت و توانمند شوند تا استاندار بعدی از همین استان باشد.
3219 / 6048
خبرنگار : عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره

دیدگاهتان را بنویسید