خبر فوری

احمد جباری از اقدامات انجام شده در «بندرلنگه» می گوید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، احمد جباری با اشاره به سفر یک‌روزه خود به بندرلنگه، اظهار کرد: توفیق سفر به بندرلنگه را داشتم  که در ابتدا در فرمانداری این شهر در جمع مدیران دانشگاه‌های آزاد اسلامی کل استان هرمزگان و با حضور دکتر احسان کامرانی رئیس این دانشگاه در هرمزگان و علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه نشستی صمیمی داشتیم.

وی افزود: در این نشست صمیمی در رابطه با مشکلات پیش‌روی دانشگاه آزاد بحث و تبادل نظر و سپس مصوبات خوبی را هم داشتیم.

https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Images/1399/05/12/13990512000171_Test_NewPhotoFree.jpg

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست مقرر شد دو عمده مشکل دانشگاه آزاد که یکی موضوع منابع دانشگاه آزاد استان بود که بدون هماهنگی با دانشگاه استان منابع را خارج کرده و انتقال داده بودند به تهران و در نهایت خرج دانشگاه‌های آزاد دیگر شده بود.

https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Images/1399/05/12/13990512000184_Test_NewPhotoFree.JPG

جباری بیان داشت: مشکل دیگری که مطرح شد، بحث جداسازی دانشگاه آزاد کیش از استان هرمزگان بود که تصمیماتی در این خصوص گرفته شد و با تماسی که با دانشگاه آزاد اسلامی کشور برقرار شد مقرر گردید هم دانشگاه کیش و هم دانشگاه کشور نسبت به این قضیه تجدید نظر کنند و بحث جداسازی دانشگاه کیش از استان مدنظر نباشد.

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نشستی نیز با فرماندار، معاونین، بخشدار شیبکوه، مدیر اداره بندرو دریانوردی و مدیر انبارهای عمومی در محل فرمانداری شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

وی گفت: در این نشست مشکلات پیش‌روی اداره بندر مطرح شد که مقرر شد در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  تدابیری در راستای توسعه بنادر داشته باشیم.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های بندرلنگه، بستک و پارسیان گفت: امروز نیز با آیت‌الله رکنی امام جمعه شهرستان نیز دیدار و گفت‌وگو داشتیم ایشان در این دیدار از کادر درمان، پزشکان و پرستاران در راستای پیشگیری و مبارزه با کرونا ضمن تشکراز این عزیزان رضایت داشتند.

https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Images/1399/05/12/13990512000174_Test_NewPhotoFree.jpg

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان افزود: امام جمعه شهرستان در این دیدار از زحمات مسؤولان در سطح شهرستان بندر لنگه رضایت داشتند وابراز داشتند که تعاملات و فضای خوبی در سطح شهرستان حکم‌فرماست.

وی گفت: در ادامه این سفر نشستی نیز با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه در راستای بحث قرارگاه تحول محلات وخدمات عمرانی که پیش‌رو داشتیم که  مقرر شد ما نیز کمک‌هایی موثری در این طرح داشته باشیم.

جباری با تقدیر از عملکرد خوب فرماندهی بسیج بندرلنگه در رصد مشکلات شهرستان و پیگیری آن‌ها، خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی که با مجموعه بسیج و سپاه خواهیم داشت از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و استانداری هرمزگان منابعی را به پروژه‌هایی مد نظر این مجموعه جهت عمران و آبادی شهرستان‌ تخصیص خواهیم داد.

https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Images/1399/05/12/13990512000176_Test_NewPhotoFree.jpg

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: در قسمت پایانی سفر خود به بندرلنگه در جمع رئیس و اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی این شهرستان حاضر شدیم و درباره مسایل و مشکلات پیش‌روی شهرستان بندرلنگه خصوصا استفاده از ظرفیت نیروهای بومی شهرستان و شهر بندرلنگه دیدگاه‌ها و نظرات خوبی داشتند و قرار شد نشست‌های متعددی در سطح محلات بندرلنگه و با همکاری و برنامه‌ریزی این جبهه  برنامه های خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید