شرایط حساس کشور فرصت هرگونه خطا را سلب کرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، «حسین رییسی»، در جلسه علنی صبح امروز-یکشنبه- مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، درگذشت امام جمعه میناب را به مردم این شهر تسلیت گفت و بیان کرد: کشور ما در شرایط حساسی قرار گرفته که این شرایط فرصت هر گونه خطا را از ما سلب و ما را محکوم به موفقیت کرده است. همه مسوولان باید با درک شرایط به دور از هیجانات در جهت برون رفت از شرایط موجود و خلق فرصت‌های ارزنده از چالش‌های پیش رو تلاش و جدیت کنند.

 نماینده میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد اظهار داشت: مطالبات جدی و به حق مردم از قوای حاکم و به خصوص نمایندگان مجلس، حل و بهبود شرایط معیشتی است، باید بپذیریم مردم در سخت‌ترین شرایط با فشار و تورم غیرقابل تحمل به سر می‌برند از این رو باید توان خود را برای تغییر شرایط به نفع مردم بسیج کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با قدردانی از طرح تدوین بسته‌های اقتصادی که از سوی رییس قوه مقننه مطرح شده بود، اظهار داشت: از ریاست مجلس به دلیل تدوین بسته اقتصادی تشکر می‌کنم. باید این بسته سیاستی در قالب برنامه‌های عملیاتی تنظیم و به صورت قانون تدوین و با نظارت جدی به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی  خطاب به دستگاه دیپلماسی کشور گفت: به دولتمردان و دستگاه دیپلماسی کشور توصیه می‌کنم به سوابق  رفتاری آمریکا و اروپای غربی در قرن اخیر توجه کنند که آنان حلال مشکلات کشور نیستند، نباید به آنان برای رفع مشکلات کشور امید داشته باشیم.

وی خطاب به مسوولان کشوری خاطر نشان کرد : مسوولان ما بجای عمل به سیاست دفع الوقت دولت‌های بدعهد اروپایی به فرصت‌های داخلی کشور و منطقه بیندیشند  و به ظرفیت‌های خدادادی معادن، کشاورزی و… توجه کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: رهبر انقلاب همواره بر جوانی و فرزندآوری تاکید دارند، اما تحقق این مطلوب لوازمی دارد و مهمترین آن اشتغال، تسهیل ازدواج و مسکن جوانان است. مسکن یکی از پیشران‌های اقتصادی است که دولت به آن توجه کند. مسکن در این دولت به حال رکود در آمده است و پر واضح است که طرح مسکن ملی در سال آخر دولت شعاری بیش نیست.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید