خبر فوری

مسئولان باید در جهت عمران و آبادانی روستاها تلاش نمایند .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان ، احمد پویافر فرماندار بندرعباس به همراهی نوید احمدی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری بندرعباس و حمید رزم پور  بخشدار فین و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بندرعباس از بخش فین بازدید نمودند .

فرماندار بندرعباس اظهار داشت : شان مسئولان و مدیران در  نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگزاری به مردم است و رسیدگی به مشکلات روستاییان و رفع مشکلاتشان یکی از مهمترین وظایف مسئولان می باشد .

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه امسال مقام معظم رهبری سال اقتصاد  مقاومتی ، اقدام و عمل نام نهادند  و باتوجه به خط مشی  از دولت تدبیر و امید و خواستار همکاری همه جانبه مدیران دستگاههای اجرایی شد ، افزود : مسئولان باید در جهت عمران و آبادانی روستاها تلاش نمایند و با توزیع عادلانه امکانات در مسیر رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم با ایجاد زیر ساختهای متناسب گام بردارند .

احمد پویافر در ادامه بیان داشت : دهیاران به عنوان مدیریت روستایی  باید با دقت کامل در کنار اعضای شوراهای اسلامی به امورات روستاها رسیدگی نمایند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان مشکلات را انعکاس دهند تا مسئولان در صدد رفع مشکلات باشند .

این مقام مسئول  در جمع اهالی روستا تصریح کرد : مردم در مناطق روستایی باید از طریق دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی در آبادانی مناطق روستایی بکوشند و  پیگر تحقق خواسته های به حق خود باشند .

همچنین پویافر فرماندار بندرعباس که  از روستاهای بخش فین بازدید و با اهالی دیدار داشت و گفت : لازمه هر توفیق ایمان و اتکال به خداوند متعال است و هر کجا توکل به خدا باشد عمران و آبادی در آن موجود می باشد و این امر با تلاش و پیگیری برای تحقق اهداف و با ایجاد هماهنگی ، برنامه ریزی و ارتباط منسجم بین مردم با مسئولان محقق میگردد .

پویافر در پایان گفت : مسئولان دستگاههای اجرایی باید با همت و اراده قوی و حضور در مناطق روستایی درجهت رفع مشکلات و خدمت‌رسانی بهتر به مردم با ایجاد زیر ساختهای مناسب تلاش نمایند .   

شایان ذکر است فرماندار بندرعباس از روستاهای سرزه ، راه روستایی آب گرم تیربوئیه ، دشت مارم ، دشت ، کوران ، مهدی آباد ، مدارس دشت و مهدی آباد ، آوین سلفی ، جاده در حال ساخت شهر فین ،  معدن سنگ آهن ،  پارک بانوان و شهر فین بازدید نمود .

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید