خبر فوری

فرماندار ویژه شهرستان میناب: ادارات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده شوند

هرمزبان:معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: ادارات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده شوند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علیرضا پاکدامن در نهمین جلسه شورای اداری این شهرستان  ضمن تبریک روز نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه نظم و امنیت در جامعه گفت: بخشی از امنیت ایران اسلامی ماحصل تلاش این قشر از جامعه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب  ادامه داد باید اقتدار پلیس را در جامعه بپذیریم  زیرا حافظان نظم و امنیت در جامعه هستند.

وی با بیان این مطلب که یکی از ویژگی های نیروی انتظامی نظم این نیرو است ؛ بنابراین خودشان باید منظم ترین افراد و الگوی خوبی برای جامعه باشند.

معاون استاندار هرمزگان گفت: برنامه ریزی ها باید گونه ای باشد که مردم با مشاهده پلیس احساس امنیت و آرامش بیش از این کنند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برگزاری انتخابات در پایان سال جاری در کشور و درشهرستان اشاره کرد و تاکید کرد: همه دستگاه های اداری خودشان را برای انتخابات پرشور آماده کنند و افزود : مدیران حسن بی طرفی خود را را ثابت کنند.

 مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به قدمت بیش از یکصد سال این ارگان در کشور افزود : با برنامه ریزی ها و تلاش های صورت گرفته خدمات خوبی به مردم ارا ئه شده است .

سید مهدی هاشمی ادامه داد : برای کاهش دعاوی و امنیت خاطر مردم و سرمایه گذاران در استان و شهرستان ها در حال صدور سند های تک برگی هستیم و نقشه کاداس نیز تهیه شده است.

شایان ذکر است : در این جلسه نیز مجید حاجی زاده به عنوان فرماندهی انتظامی شهرستان معرفی و از زحمات جهانشیر جوادی زاده  تقدیر و تشکر شد.
منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 394803

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید