پروتکل های بهداشتی در کشتارگاه بندرعباس رعایت می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، علی عامری سیاهویی روز جمعه افزود: مراجعه کنندگان به کشتارگاه دام بندرعباس در روز عید قربان باید با ماسک و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشند و از به همراه آوردن کودکان خردسال و ازدحام جمعیت خودداری کنند.
وی بیان داشت: همچنین شهروندان باتوجه به گرمای هوا،  در ساعت اولیه صبح به کشتارگاه‌ مراجعه کنند و همکاری لازم نیز در خصوص رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از ازدحام با ناظران بهداشت داشته باشند.
رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس اظهارداشت: در مدتی که شهروندان برای تهیه گوشت مورد نیاز خود مراجعه می‌کنند، همکاران سازمان و دامپزشکی شهرستان در محل عرضه دام برای معاینه دام‌ها و ارائه خدمات به شهروندان حضور دارند.
عامری سیاهویی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به کشتارگاه دام شهرداری و جایگاه‌هایی که برای عرضه دام زنده در شهر بندرعباس دایر هستند، نسبت به تهیه گوشت قربانی اقدام کنند.
عامری اظهار کرد: سازمان شهرداری بندرعباس با همکاری ناظران شرعی و بهداشتی اداره کل دامپزشکی، نماینده ولی فقیه در دامپزشکی، نیروی انتظامی و اورژانس در راستای ارتقای سلامت جامعه و کنترل عرضه دام سالم ویژه عید سعید قربان به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.
وی عنوان کرد: در روز عید سعید قربان ۳۰ سلاخ آماده ذبح گوسفندان قربانی هستند که این افراد از اداره‌کل دامپزشکی استان تاییدیه دارند.
کشتارگاه شهرداری بندرعباس در کیلومتر ۱۰ محور بندرعباس به سیرجان قرار دارد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید