خبر فوری

آب رسانی به دبستان گلهای انقلاب حسنلنگی با همت دهیار حسنلنگی بالا رفع شد

هرمزبان: طرح بهسازی و ایمن سازی مدارس روستایی با همکاری دهیاران حسنلنگی بالا و پایین دراین روستا کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مدیردبستان گلهای انقلاب حسنلنگی با بیان مطلب فوق گفت:با توجه به اینکه شبکه آب رسانی به دبستان گلهای انقلاب قدیمی و غیر استانداردلازم و این شبکه قطع بود ودانش آموزان با مشکلات زیادی روبرو بودند تشریح کرد:در این دبستان دانش آموزان استثنایی نیز وجود دارد که این مشکلات ما را دوچندان می کرد ولی خدا را شکربا همت تراهی دهیار حسنلنگی بالا برطرف گردید.
حاتمی گفت: طبق نامه های ارسالی به آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس مقداری از این هزینه ها توسط آموزش وپرورش متقبل شده است.                                                                                           حاتمی ضمن قدر دانی و تشکر از عالی زاده معاونت محترم اموزش و پرورش ناحیه یک و دهیار روستای حسنلنگی بالا گفت:برق کشی٬رنگ آمیزی و بتن ریزی جلو مدرسه در سال تحصیلی ۹۴رشد چشم گیری داشته است.
حاتمی اضافه کرد : مدارس روستا ازجمله حسنلنگی که استعدادهای شگفتی در آن نهفته است٬از مسئولین امر و خیرین مدرسه ساز خواست تا هرچه زودتر مشکلات مدارس حسنلنگی حل شود.   

 حاتمی اضافه کرد:دهیاران حسنلنگی بالا و پایین قول همکاری برای بهسازی و ایمن سازی مدارس روستای حسنلنگی و همچنین دیوار کشی دبستان گلهای انقلاب حسنلنگی را دادند.

حاتمی اضافه کرد :نقاشی ساختمان دبستان بتن ریزی و برق کشی به همت پیدایش رییس شورای حسنلنگی پایین و دهیار انجام گرفته است.

و در پایان  حاتمی از تمام کسانی که در پیشرفت فضای آموزشی و فرهنگی روستا تلاش و کوشش می کنند تقدیر و تشکر کرد.و از خداوند منان پیروزی و بهروزی برایشان آرزو کرد.
گزارش از:سعیدتراهی مدیر وبلاگ خبری روستای علی آباد

کد خبر: 394802

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید