کیفیت ساخت و سازها در کیش ارتقا می یابد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سعید پورزادی مدیر فنی و عمران شهری سازمان منطقه آزاد کیش از سیاست های کنترلی و نظارتی این سازمان به منظور بهبود و ارتقای کیفیت ساخت و ساز ها و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی و انسانی در این منطقه خبر داد و گفت: تمام وارد کنندگان مصالح ساختمانی موظف هستند نمونه ای از مصالح شن، ماسه، سیمان، میلگرد جهت دریافت تاییدیه استاندارد کالا به اداره استاندارد تحویل دهند در غیر این صورت اجازه بارگیری مصالح به شخص متقاضی صادر نخواهد شد.

پورزادی در ادامه افزود: اجرای این طرح از یکم شهریور برای تمام وارد کنندگان و تولید کنندگان مصالح ساختمانی، ناظرین، مجریان حقیقی و حقوقی با حداکثر نظارتی کنترل خواهد شد.

وی بر لزوم اهمیت تدوین و اجرای دستورالعمل جدید به منظور کنترل کیفیت تولید کارخانجات آسفالت اشاره داشت و افزود: بر اساس شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان “جهش تولید” نامگذاری شده است، تلاش می کنیم ضمن ایجاد جهش تولید، تحولاتی نیز در رونق کیفیت ساخت و ساز در این منطقه داشته باشیم.

به گفته مدیر فنی و عمران شهری سازمان منطقه آزاد کیش خلیج فارس جزء شورترین دریا های جهان است و غلظت آن به ۴۰ میلی گرم در لیتر می رسد و جزیره زیبایی کیش در شرایط محیطی قراردارد که موجب می شود صنعت ساختمان در معرض انواع حملات شیمیایی از جمله حمله یون سولفات، واکنش قلیایی سیلیسی و کربناتاسیون و حمله یون کلر قرار بگیرد.

همچنین معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش در این خصوص با بهره گیری از ظرفیت اساتید و کارشناسان مجرب و صاحب نظر دستورالعملی درخصوص بتن تدوین کرده اند که در این دستورالعمل با استفاد از مواد پوزولانی و الزام نمودن آزمایشات دوام بتن گامی بلند جهت ارتقایی کیفیت برداشته شده است. روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش .

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید