خبر فوری

تیم اقتصادی دولت عراق، به طور کامل در ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، « علیرضا معزی» با اشاره به اهمیت سفر نخست وزیرعراق به ایران اظهارداشت: توافقات سفر نخست وزیرعراق به ایران، عمدتا اقتصادی است و در این میان جدی‌ترین مذاکرات و پیگیری‌ها بین وزرای نیرو، تجارت و بانک مرکزی ایران و عراق بوده است.

شایان ذکر است، «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق در اولین سفر خارجی خود عصر امروز ( سه شنبه) در راس یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی برای دیدار و گفتگو با مقامات بلند پایه کشورمان به تهران سفر کرد.

مراسم استقبال از نخست وزیر عراق بعد از ظهر روز سه‌شنبه (۳۱ تیرماه ۹۹) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار شد، در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، رییس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق از یگان تشریفات سان دیدند و سپس هیات‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق را در این سفر دو روزه به تهران، وزیران امور خارجه، نفت، برق، دارایی، دفاع، بهداشت و مشاور امنیتی ملی عراق همراهی می‌کنند.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید