خبر فوری
هرمزبان: مسابقه آموزشگاهی دو میدانی با حضور مهدی حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان میناب و جمادی پور کارشناس مسئول تربیت بدنی برگزار شد.

برگزاری مسابقه آموزشگاهی دو میدانی مقطع متوسطه اول و دوم شهرستان میناب

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، امروز (سه شنبه)، 68 دونده منتخب از مدارس شهرستان میناب در استادیوم شهید جهانگیر امینی این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در ابتدای این مسابقه، امیر مهدی حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان میناب با اشاره به اهمیت ورزش برای حفظ سلامتی و شادابی دانش آموزان به آنان توصیه نمود حداقل دوساعت در روز را به ورزش و یا فعالیت های بدنی اختصاص دهند.

وی افزود: انتظار مقام معظم رهبری از جوانان و نوجوانان، «تحصیل، تهذیب و ورزش» است و شما دانش آموزان ورزشکار لازم است برای خودسازی و تهذیب، به آسیب های اجتماعی که در کمین شما قرار دارند توجه داشته باشید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان میناب اظهار داشت یکی از این آسیب ها، استفاده از قلیان و دیگر مواد مخدر است و یکی از راه های مقابله با آن، کسب مهارت و توانایی نه گفتن به اطرافیان در زمینه مصرف مواد مخدر است.

در حاشیه این مسابقه، عبداله جمادی پور کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش میناب در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان با اشاره به اینکه ورزش های امسال در قالب مدرسه قهرمان برگزار می شود اظهار داشت: مدارسی که در مسابقات مرحله شهرستان موفق به کسب رتبه برتر شوند به مرحله مسابقات استانی و پس از آن به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

وی افزود مسابقات ورزشی در رشته های گوناگون از ابتدای ماه جاری آغاز شده اند و تا پایان آذرماه ادامه خواهند یافت.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید