خبر فوری

حجت الاسلام رضا جوکار: دیپلماسی اقتدار را باید از رهبر معظم انقلاب آموخت

هرمزبان:امام جمعه قشم گفت: سخنرانی مقتدرانه رهبر معظم انقلاب٬ نشان از دیپلماسی اقتدار بود و مسئولان باید از معظم له نحوه ایستادگی مقابل مستکبران را بیاموزند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته قشم با تاکید بر قدردانی از نعمت ولایت فقیه ، افزود: عزت، سربلندی و اقتدار کنونی ایران اسلامی٬ مرهون رهبری های عالمانه ولی فقیه است و باید همه پیرو این اصل مترقی باشیم.

وی، ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابل ظالمان٬ افراطی ها٬ داعش و تکفیری ها را مایه افتخار دانست و گفت: اگر پرچم فلسطین در سازمان ملل برافراشته می شود و حزب الله در لبنان به موفقیت دست می یابد٬ به برکت ولایت است.

حجت الاسلام جوکار در بخش دیگری از خطبه ها نیروی انتظامی را ضامن نظم و امنیت کشور اعلام و اضافه کرد: این نیرو موظف به اجرای قاطع قانون است اما باید این مهم با چاشنی رافت و مهربانی با مردم همراه باشد.

خطیب جمعه شهرستان قشم گفت: نیروی انتظامی باید در عین مهربانی و دوستی با مردم٬ در مقابل سردمداران باندهای فساد با جدیت و قاطعیت برخورد کند.

حجت الاسلام جوکار اظهار کرد: از طرف دیگر مردم نیز باید با نیروی انتظامی همکاری و تعامل کامل داشته باشند چراکه این رویکرد می تواند به افزایش نظم و امنیت در جامعه کمک شایانی کند.

امام جمعه قشم همچنین بر توجه بیشتر به روستاها و توسعه خدمات رسانی به نقاط دور افتاده جزیره قشم تاکید و اضافه کرد: اجرایی شدن این سیاست راهکار مناسبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و کاهش شغل های کاذب در جامعه است.
منبع: ایرنا
(لینک)
کد خبر: 394795

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید