خبر فوری
اسکان فرهنگیان در مدارس تابستان امسال انجام نمی‌شود

اسکان فرهنگیان در مدارس تابستان امسال انجام نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، گودرز کریمی فر در این خصوص افزود: اسکان فرهنگیان در مدارس تابع تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا در تابستان به دلیل حفظ سلامت شهروندان انجام نمی‌شود.

وی افزود: مراکز رفاهی و خانه‌ معلم‌ها با توجه به سیاست گردشگری هتل‌ها در حال حاضر به فرهنگیان در شهرهای مختلف خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش عنوان کرد: ۴۰۰ خانه معلم با ۱۷ هزار تخت خواب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند هتل‌ها در اختیار فرهنگیان قرار گرفته است.

کریمی فر عنوان کرد: اسکان مدارس مانند ایام نوروز تا اطلاع ثانوی و بهبود اوضاع تعطیل است، حتی ظرفیت خانه معلم‌ها که در گذشته نیز ۹۰ درصد بوده امسال به استقبال ۱۰ درصدی فرهنگیان روبه رو شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، هرساله پیش از سال نو و ایام تابستان برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی انجام می شود اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا وضعیت متفاوت شده است، بسیاری از خانواده‌ها در این شرایط سفر خود را به تعویق انداخته تا امکان همه گیری و اپیدمی شدن بیشتر این ویروس در کشور کاهش یابد.

از این رو آموزش و پرورش در راستای رعایت بهداشت و سلامت هموطنان به ویژه فرهنگیان برای مقابله با بیماری کرونا، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در ۱۱ هزار مدرسه با ۱۰۸ هزار کلاس درس که آماده پذیرایی از ۱۲ میلیون نفر در ایام نوروز و تابستان را لغو کرد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید