خبر فوری

فرمانده انتظامی بندرلنگه: کشف بیش از 500 هزار نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه

هرمزبان:فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف بیش از 500 هزار نخ سیگار قاچاق در محور مواصلاتی شرق شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سرهنگ محمود حافظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه گفت: پس از کسب اطلاع مبنی بر انتقال کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، موضوع ردیابی و یافتن محموله قاچاق در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران انتظامی شهرستان اقدامات امنیتی اطلاعاتی خود را آغاز کردند و در پی گشت‌زنی‌های مستمر و نامحسوس موفق شدند خودرویی را که رها شده بود پیدا کنند.

فرمانده انتظامی بندرلنگه در ادامه خاطر نشان کرد: این خودرو محموله‌ای به میزان 507 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق با خود همراه داشته و در شرق شهرستان در پی اقدامات پلیس و ترس قاچاقچیان از به دام افتاده شدن رها شده بود و راننده یا رانندگان آن متواری شده بودند.

حافظی همچنین اظهار کرد: متأسفانه با توجه به ارزانی و بی‌کیفیتی اجناس قاچاق خارجی تقاضای خرید در داخل کشور وجود دارد لذا سودجویان اقدام به واردات غیرقانونی این اجناس می‌کنند اما طرح برخورد با کالای قاچاق تاکنون توانسته بسیاری از این سودجویان را به دام بیاندازد.

انتهای پیام
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394793

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید