خبر فوری

عبدالمجید دبیدی: برخی به دنبال منفعت‌طلبی در فوتبال هرمزگان هستند

هرمزبان:دومین گردهمایی هیئت فوتبال هرمزگان به میزبانی بندرلنگه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،عبدالمجید دبیدی رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان پنج‌شنبه در جمع رؤسای هیئت فوتبال شهرستان‌ها در بندرلنگه گفت: امروز فوتبال در سبد هزینه خانواده‌ها قرار گرفته و پویایی این ورزش باعث شده انتظارات مردم نیز بیشتر شود.

وی با اشاره به لزوم انجام پایش در بخش فوتبال و فوتسال استان اضافه کرد: هیئت فوتبال برای توسعه فوتبال پایه محدودیتی ندارد و باید این موضوع در دستور کار هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها قرار بگیرد.

رئیس هیئت فوتبال استان در ادامه اظهار کرد: بعضی از شهرستان‌ها تیم‌های خوب فوتبال دارند اما توان مالی حضور در مسابقات استانی ندارند که باید به اینگونه تیم‌ها کمک کرد تا زمینه بروز تیم‌های قدرتمند در عرصه فوتبال استان فراهم شود.

دبیدی بانوان را نیمی از جمعیت استان خواند و ضمن ابراز تأسف از عدم ورود بانوان در عرصه‌های فوتبالی استان خاطر نشان کرد: حضور و بروز تیم‌های فوتبال در استان بسیار کم‌رنگ است که نتیجه محدودیت‌های محیطی و مالی به شمار می‌رود اما برای توسعه این بخش از فوتبال باید با ارائه راهکارهای اجرایی زمینه حضور تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان نیز شاهد باشیم.

وی با اشاره به پایین بودن شاخص استان در استفاده از مربیان حرفه‌ای حتی نسبت به استان‌های همجوار یادآور شد: آموزش مربیان باید در دستور کار قرار بگیرد تا فوتبال به صورت حرفه‌ای و کارشناسی شده در استان پیگیری شود.

رئیس هیئت فوتبال هرمزگان استفاده از ظرفیت دریا در توسعه فوتبال ساحلی بسیار مهم دانست و اظهار داشت: فوتبال ساحلی در سطح کشور مظلوم واقع شده است و باید هرمزگان به قطب ورزش‌های آبی به ویژه فوتبال ساحلی تبدیل شود.

دبیدی در پایان گفت: متأسفانه برخی به دنبال منفعت طلبی در فوتبال هستند و اگر نتوانند منافع خود را در این رشته پرطرفدار دنبال کنند حاضر هستند به فوتبال ضربه بزنند.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394791

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید