خبر فوری

آمبولانس دریایی فوق پیشرفته به مرکز فوریتهای پزشکی هرمز الحاق شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سید مجدالدین حسینی ظهر جمعه در مراسم الحاق آمبولانس دریایی به جزیره هرمز در جمع خبرنگاران باتبریک میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) خدمت هم میهنان عزیز به ویژه مردم شهید پرور جزیره هرمز گفت: در روز میلاد مسعود امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، با همت جناب همتی استاندار و رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی، شاهد تحویل اولین امبولانس از ۳ فروند آمبولانس دریایی خریداری شده وزارت بهداشت برای استان هرمزگان به جزیره هرمز بودیم.

بخشدار هرمز گفت: هزینه خرید این آمبولانس دریایی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی و ملی تخصیص یافته است. این آمبولانس دریایی مجهز به تجهیزات آی سی یو، امکانات بیمارستانی با قابلیت امدادرسانی به ۵ بیمار در شرایط عادی و ۳ بیمار در شرایط بحرانی است و امکان حرکت در شرایط بد آب و هوایی را دارند.

به گفته سید مجد الدین حسینی، آمبولانس دریایی هرمز آمادگی ارائه انتقال بیمار از جزیره هرمز به بندرعباس را دارد. در شرایط عادی نامناسب جوی با ۳۰ نات دریایی سرعت و در شرایط عادی با ۳۷ نات دریایی سرعت می‌تواند مسیر هرمز تا بندرعباس را در کمترین زمان ۲۰ الی ۲۵ دقیقه طی کند.

بخشدار هرمز اظهارداشت: از مردم شریف و شهید پرور جزیره هرمز که صبورانه منتظر ورود آمبولانس دریایی بودند به خاطر صبر و بردباری خود در این خصوص تشکر می‌کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید