خبر فوری

نامه خویینی‌ها انتقام از انقلاب است/ برخی می‌خواهند ناکارآمدی‌ها را به سوی رهبری سوق دهند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ،حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: به نظر می‌رسد که نامه آقای موسوی خویینی‌ها به رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دهنده هدف پنهانی این نامه در القای برخی موضوعات به جامعه است.

وی افزود: این نامه در حالی نگارش شده که مشکلات کشور در طول سال‌های اخیر متأثر از مدیریت همفکران ایشان در کشور بروز کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که اکنون کشور ما در وضعیتی قرار دارد که به لحاظ اقتصادی در معرض چالش است و در حالی که دولت، وعده‌های زیادی داده اما نتوانسته به آنها عمل کند و در چنین شرایطی، اردوگاه اصلاح‌طلبان بدنبال آن است که خودشان را از مشکلات فعلی جامعه مبرا نشان دهد.

حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: در سخت‌ترین مشکلات اقتصادی و گرانی و نوسان قیمت‌ها و افت ارزش پول ملی قرار داریم و معضل مسکن که باید تدابیر ویژه‌ای برای آن در کشور در نظر گرفته می‌شد، به حال خود رها شده و اکنون این مشکلات که متأثر از تفکر همین دولت با حمایت اصلاح طلان است، با پوشش نامه‌نگاری به رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل مخفی‌کردن نیست و مسببان این مشکلات باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی هدف از این نامه را القای مقصرسازی در جامعه و سوق دادن این مشکلات به سمت جایگاه رهبری عنوان کرد و گفت: به نظر می‌رسد که موسوی‌خویینی‌ها بدنبال انتقام از انقلاب است.

این روحانی برجسته هرمزگان با ضعیف ارزیابی‌کردن عملکرد دولت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، مسؤول این عملکرد را دولت دانست و خاطرنشان کرد: فرافکنی در این شرایط راه به جایی نمی‌برد و زمانی آقای خویینی‌ها دست به قلم برده است که باید به پشت پرده آن شک کرد.

حجت‌الاسلام میرزایی با تأکید بر این که پشت پرده این نامه، توطئه‌ای نهفته است که باید مردم با هوشیاری به آن نگریسته و ماهیت این افراد را که در شرایط خاص، دست به نوشتن نامه‌های هدف‌دار زده‌اند، بیان داشت: مگر رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به مسائل اقتصادی و رفع مشکلات مردم و راهکارهای عبور از آن سخن نگفته‌اند؟ مگر ایشان در برهه‌های مختلف نسبت به توجه به اقشار ضعیف جامعه هشدار نداده‌اند؟ مگر ایشان در حوزه سیاست‌گذاری‌های کلان، مشکلات و معضلات و دغدغه‌های عمومی را به عنوان محور مطالبات از دولت‌ها قرار نداده‌اند؟ این که عده‌‌ای بخواهند با جوسازی، حواس‌ها را به سمت دیگری مشغول کنند، قطعا پروژه شکست‌خورده‌ای است که حاصلی برای حامیان آن ندارد.

وی اضافه کرد: گیرنده نامه اشتباها انتخاب شده است و موسوی خویینی‌ها باید این نامه را به رییس جمهور می‌نوشت که مسؤول مسائل اقتصادی است.

انتهای پیام

ن

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید