دعوت انجمن اسلامی معلمان البرز از مردم برای استقبالی شایسته از دولت

منوچهر اتابکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مردم فهیم و آگاه البرز به ویژه معلمان و دانش آموزان دعوت می کنیم که با استقبالی گرم از دولت محبوب خود باعث دلگرمی و ایجاد زمینه خدمت بیشتر را فراهم نمایند.
وی اظهار کرد: امیدواریم سفر رئیس جمهوری محبوب ایران که ختم سفر های استانی ایشان است موجب خاتمه مشکلات استان و بروز برکات و گشایش های فراوان برای مردم حق شناس البرز بهمراه داشته باشد.
وی گفت: دولت تدبیر و امید در اواخر دوره اول خدمات رسانی ، با ترمیم کابینه به ویژه تغییر وزیر آموزش و پرورش نشان داد که رفع مشکلات مردم از جمله فرهنگیان و رشد کیفی آموزش و پرورش برای دولت اولویت دارد و با این اقدام ، دوباره امید را به فرهنگیان باز گرداند.
رئیس انجمن اسلامی معلمان البرز با اشاره اینکه سفر های استانی دولت امکان بررسی مشکلات مردم را از نزدیک در قالب یک کادر تخصصی فراهم می کند خاطرنشان شد: البرز نیز در بخش های مختلف با مشکلات و کاستی هایی روبرو است که در آخرین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به این استان به آن پرداخته می شود.
اتابکی بیان کرد: البرز نشینان به مسائل کشور در بخش های سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و … نگاهی کارشناسانه دارند لذا در آخرین سفر استانی رئیس جمهوری با حضوری با شکوه از زحمات دلسوزانه و صادقانه دولت تدبیر و امید قدر دانی می کنند.
وی در ادامه به چالش ها و موانع کاری سر راه دولت تدبیر و امید طی 3.5 سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: اما همین دولت مردمی با تمام قوا در عملی کردن شعار هایش از جمله عدالت گستری ، زدودن افکار منفی در دنیا بر علیه ایران ، توسعه روابط بین الملل و برداشته شدن تحریم ها اقدامات شایسته و تحسین برانگیزی برداشت.
رئیس انجمن اسلامی معلمان البرز یادآورشد: در آخرین سفر استانی رئیس جمهوری به این استان ، مردم با آمدنشان در آیین استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید در واقع بار دیگر مهمان نوازی ملت ایران را در اذهان تداعی می کنند.
اتابکی از البرز نشینان از جمله فعالان عرصه تعلیم و تربیت دعوت کرد همانند گذشته در خلق حماسه حضوری دیگر در روز چهارشنبه در محل وعده دیدار مردم البرز با رئیس جمهوری ایران در میدان سپاه ، زمین چمن مخابرات مشارکت کنند.
وی از حضور پر رنگ و پر شور مردم در آیین استقبالی شایسته از کاروان دولت تدبیر و امید بعنوان مهمترین پیام آخرین سفر استانی ریاست جمهوری که همان همبستگی در بین آحاد ملت ایران است یاد کرد.
به گفته وی در این روز مهم همه می آئیم تا بار دیگر اعلام کنیم قدر دان تلاش ها و زحمات دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف هستیم زیرا به برنامه های این دولت مردمی برای رشد و توسعه پایدار ایران اسلامی اعتماد داریم.
البرز 430 هزار دانش آموز و 40 هزار معلم دارد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

درباره

دیدگاهتان را بنویسید