خبر فوری
یادداشت انتقادی یکی از مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان در قالب نامه سرگشاده خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان

نامه سرگشاده خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان

هرمزبان – یادداشت مهمان – عبدالرسول بهرامی نژاد:

جناب آقای فتاح
با سلام و درود بر شما
جوانی از خطه جنوب از دیار نیک شهر، قلعه گنج و غیزانیه به شما درود می فرستم. و از تلاش های خستگی ناپذیر شما در رفع کامل محرمیت این مناطق و دیگر مناطق محروم کشور نه مناطق دور از مرکز سپاسگذارم.

نمی دانم این مغرضین و معترضین و بدخواهان مملکت ما تا کی می خواهند چشمشان را روی حقایق ببندد. چشمشان را روی پیشرفت ها ، رفع محرومیت ها و رفاه این مردم ببندند. و هر لحظه دم از فقر و فلاکت و کوچک شدن و خالی شدن سفره مردم می زنند.

نمی دانم این منافقین و کینه توزان بر هم زنندگان نظم و امنیت ملی تا کی می خواهند به سیاه نمایی از وضع زندگی مردم، نابسامان نشان دادن وضعیت جاده های و آب شرب شهرها و روستاهای، مناطق دور از مرکز کشور بپردازند.

نمی دانند که وضعیت این مناطق به مراتب بهتر از مردم تهران و شماله،وضعیت خوب زندگی این مردم. جاده های بسیار هموار و همه اسفالته، آب شربی که هر لحظه اراده کنید می توانی از آن سیراب شوی، بیمارانی که به راحتی درمان می شوند. یک رفاه کامل. بس است دیگر چقدر به ما می رسید. لطفا کمی به فکر مردم مظلوم تهران باشید.

ما مردم جنوب و مناطق محروم نه بلکه مناطق دور از مرکز کشور از شما صمیمانه سپاسگذاریم که به کمک مردم مظلوم و مستضعف تهران شتافتید و پرژه آزاد راه تهران شمال که قریب به ۳۰سال است حتی چینی ها هم نتوانستند تکمیل کنند دارید تکمیل کنید.

جناب اقای فتاح خواهشمندیم هرچه زودتر نسبت به تکمیل این ازاد راه اقدام کنید تا مردم مستضعف تهران بتوانند بروند شمال و لب ساحل جوج بزنند با شلوارک و نوشابه.
ما مردم مناطق دور از مرکزکشور
همه جاده هامان هموار
تانکرهامان پرآب
شکم هامان سیر
آی آدمهای که بر ساحل نشسته شاد و خندانید
این را خوب می دانید

عبدالرسول بهرامی نژاد

 

انتهای پیام/

توجه: یادداشت های گوناگون صرفاً به منظور آشنایی مخاطبان با دیدگاههای مختلف منتشر می شوند و انتشار یادداشت لزوماً به معنای تایید کامل یا بخشی از محتوای منتشر شده توسط پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان نیست.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید