خبر فوری

قطعه هنری “این ده نفر” قدمی در راه ساخت بیمارستان کودکان جدید بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مجتبی بهمنی افزود: موسسه خیریه ساحل خلیج‌فارس سال‌هاست که در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری بازارچه خیریه و صرف عواید حاصل از آن در جهت ساخت بیمارستان کودکان جدید بندرعباس می‌کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا در سالجاری موفق به برگزاری بازارچه خیریه نشدیم، تصریح کرد: در اتاق فکر موسسه خیریه ساحل خلیج‌فارس پس از هم‌اندیشی و جمع‌بندی نظرات به سمت تولید یک قطعه موسیقی ماندگار بومی با حضور هنرمندان برجسته استان هرمزگان و فروش آن در جهت ساخت بیمارستان جدید کودکان بندرعباس کنیم.

بهمنی ادامه داد: این قطعه  با حضور ده هنرمند شامل خواننده، تنظیم‌کننده، صدابردار، نوازنده و طراح گرافیک تولید و قرار است در روز ۱۰ تیرماه رونمایی و عرضه شود.

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه ساحل خلیج‌فارس با اشاره به اینکه علاقه‌مندان جهت پیش‌خرید و کمک در جهت ساخت بیمارستان کودکان جدید بندرعباس می‌توانند به سایت www.payping.ir/d/5yu9 مراجعه کنند، اضافه کرد: رقمی مشخص برای پیش‌خرید اعلام‌نشده و علاقه‌مندان می‌توانند هر رقمی به‌دلخواه برای این امیر خیر و خداپسندانه در نظر بگیرند.

وی در پایان گفت: به‌زودی جزئیات بیشتر این کار فرهنگی را به اطلاع علاقه‌مندان خواهیم رساند تا هرچه بیشتر با افرادی که در این مسیر خیر و خداپسندانه قدم برداشته‌اند، آشنا شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید