خبر فوری

کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در میناب

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، احسان رکنی‌خو با اشاره به کشف  بیش از 2 میلیارد ریال کالاهای قاچاق در میناب گفت: در راستای اجرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران انتظامی شهرستان میناب طرح ارتقای امنیت اجتماعی را طی 24 ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند دو محل دپو کالای قاچاق را در روستای «تیاب» شناسایی کنند.

این مسؤول انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از محل دپوها مقدار 27 تن و 560 کیلوگرم برنج خارجی قاچاق کشف شد ، بیان داشت: کارشناسان ارزش برنج‌های مکشوفه را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

رکنی‌خو در ادامه با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی ایسوزو در حوالی روستای «تلنگ»، اظهار کرد: از خودروهای مذکور دو تن و 400 کیلوگرم لیمو خشک قاچاق به ارزش 720 میلیون ریال کشف و دو متهم در این زمینه دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان میناب تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا با این پدیده شوم، به‌صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کند.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید