خبر فوری

ارتباط هر چه بیشترکشاورزان هرمزگانی با مطبوعات، نقش مهمی در افزایش آگاهی آنان دارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان ، ناصری حیدری پوری در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در تهران افزود: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه مدیران دستگاههای اجرایی باشد تعامل همه جانبه با مطبوعات است .

وی تصریح کرد : بخش کشاورزی استان دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه های باغی ، زراعی  وشیلاتی است که می تواند سوژه های خبری و گزارش های تحلیلی  جذابی برای اصحاب رسانه باشد.

حیدری پوری تاکید کرد :  اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای طرح های توسعه سیستم آبیاری نوین ، طرح اصلاح الگوی کشت ، دستاوردهای سفر هیات تجاری – بازرگانی به کشور روسیه ، تولید بذر گندم ، توسعه پرورش ماهی در قفس ،اطلاعت فنی  و آموزش کشاورزان از مهمترین سوژه های خبری است که می تواند برای خبرنگاران دست مایه تهیه خبر وگزارش باشد.

وی افزود : سازمان جهاد کشاورزی آمادگی دارد برای انعکاس رویداد های بخش کشاورزی بطور مستمر کارشناسان خبره را در هر بخش برای ارائه اطلاعات به خبرنگاران معرفی نماید.

لازم به ذکر است حیدری پوری در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در تهران از غرفه های نشریات استانی از جمله صبح ساحل ، دریای اندیشه ، بستکیه ، ندای هرمزگان ، هفته نامه ندای جوان .آفتاب جنوب  و مجله تجارت جنوب و دریا بازدید کرد.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید