خبر فوری

تأخیر چهارماهه پرداخت حقوق پرسنل آب و فاضلاب شهرستان ابوموسی + مکاتبات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، بنا به گفته پرسنل شرکت ویلا بنا ساحل ، شرکت مذکور حدود هشت سال است که بعنوان مجری آبرسانی جزایر ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک و فارور فعالیت می کند و از آغاز فعالیت شرکت تاکنون پرداخت حقوق کارکنان بصورت نامنظم انجام شده است.

این شرکت در حالی که قرارداد سال گذشته خود را تسویه نکرده است، قرارداد جدیدی ارسال کرده و از همه کارکنان خواسته که آن را امضا کنند.

سوال مهمی که متولیان آب و فاضلاب استان باید پاسخ دهند این است که تا چه اندازه بر کار شرکت های پیمانکاری نظارت داشته و دارند؟

در مکاتبات پرسنل شرکت با شورای اسلامی شهر و دادگستری شهرستان ابوموسی که در اختیار هرمزبان قرار گرفت آمده است:

«این جانبان امضاء کنندگان ذیل از پرسنل شرکت ویلا بنای ساحل مجری راهبری تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان ابوموسی هرکدام دارای سابقه خدمت ۴ الی ۲۵ سال و دارای زن و فرزند می باشیم که عمر و جوانی خود را در این شهرستان و خصوصاً شرکت مذکور سپری کرده ایم»

در بخش دیگر از نامه مذکور نوشته شده است:

«با کمال تأسف شرکت ویلا بنای ساحل از بدو ورود به حوزه کاری در آب و فاضلاب همیشه در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل دچار مشکل بوده و قادر به پرداخت حقوق پرسنل در موعد مقرر نبوده که این امر چندین بار بصورت حضوری و کتبی به آنان اعلام گردیده است ولی متأسفانه تاکنون هیچگونه اقدام موثری از طرف شرکت انجام نگرفته است.»

در ادامه به عدم دریافت حقوق در چهارماهه گذشته اشاره شده و مشکلات ناشی از آن از قبیل عدم تمدید دفترچه بیمه پرسنل و خانواده شان بیان شده است.

پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان بنا به رسالت خود، مشکلات مردم را انعکاس می دهد اما حق پاسخگویی برای مسئولین مربوطه را نیز محفوظ می داند. آماده انتشار جوابیه آبفای استان و یا شرکت مذکور است.

امیدواریم هرچه زودتر حقوق و مزایای پرسنل پرتلاش آب و فاضلاب شهرستان ابوموسی پرداخت شود تا بیش از این در فشار معیشتی قرار نگیرند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید