خبر فوری

کدام دستگاه‌ها با اولین نسخه بتای اندروید ۱۱ سازگار هستند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، اوایل هفته جاری، گوگل نسخه اولیه بتای اندروید ۱۱ را برای گوشی‌های پیکسل منتشر کرد که از خط تولید ۲۰۱۷ پیکسل ۲ تا سری پیکسل ۴ سال گذشته را شامل می‌شد. تنها کاری که برای نصب نسخه بتای اندروید ۱۱ نیاز به انجام آن دارید این است که به وب‌سایت اندروید بتا رفته و روی “مشاهده دستگاه‌های واجد شرایط / View your eligible devices” کلیک کنید. از این مرحله تنها کافیست کار‌های لازم برای نصب نسخه جدید را انجام دهید. این یعنی یک بروزرسانی نرم‌‎افزاری دریافت می‌کنید که از مسیر تنظیمات> سیستم> پیشرفته> بروزرسانی سیستم قابل دانلود و نصب است (Settings > System > Advanced > System update).

گوشی‌های غیرپیکسلی منتخب به زودی قادر خواهند بود به برنامه بتای اندروید ۱۱ بپیوندید

به خاطر داشته باشید که به محض پیوستن به برنامه بتای اندروید ۱۱، شما بخشی از این برنامه هستید تا نسخه نهایی اندروید ۱۱ به طور کامل عرضه شود. مهم نیست که چه اندازه بتا‌ها با مشکل مواجه هستند یا باتری در پیکسل شما چقدر سریع تخلیه می‌شود، نمی‌توانید به اندروید ۱۰ برگردید مگر این‌که با تنظیم مجدد کارخانه دستگاه خود را به طور کامل پاک کنید. اگر به تازگی صاحب یک پیکسل ۲ یا مدل‌های جدیدتر شده‌اید Android 11 beta 1 را نصب کنید. بسیاری به سیستم‌عامل شما حسادت می‌کنند، مگر اینکه آن‌ها دارای OnePlus 8 یا OnePlus 8 Pro باشند.


کدام دستگاه‌ها با اولین نسخه بتای اندروید ۱۱ سازگار هستند؟

سازگاری دو گوشی وان‌پلاس با آخرین نسخه اندروید

دلیل این مسئله هم این است که امروز وان‌پلاس اعلام کرد که دو مدل جدید آن واجد شرایط برای پیوستن به برنامه بتای اندروید ۱۱ هستند. در وب‌سایت این شرکت نوشته شد: “با همکاری گوگل، ما مفتخریم که به کاربران OnePlus 8/8 Pro نگاهی زودهنگام به آینده اندروید ارائه دهیم. با ترکیبی از تجربه نرم افزاری روان و سخت افزار قدرتمند، OnePlus 8/8 Pro برای دسترسی به اندروید ۱۱ آماده است. اکنون اندروید ۱۱ بتا را برای دسترسی به برخی از آخرین ویژگی‌های این سیستم‌عامل بارگیری کرده و برنامه‌های خود را برای بروزرسانی آینده آماده کنید.”

به خاطر داشته باشید که اولین نسخه هر سیستم‌عاملی عموما با باگ‌های زیادی همراه است و اندروید ۱۱ نیز از این مسئله مستثنی نیست. اگر احساس می‌کنید که باید اولین بتای اندروید ۱۱ را در OnePlus 8 یا OnePlus 8 Pro خود نصب کنید و نمی‌توانید از فکر آن خارج شوید، باید به شما بگوییم که ممکن است توسعه دهندگان نیاز به نصب بتا داشته باشند؛ اگر شما یک توسعه دهنده نیستید، فعلاً به آن احتیاجی ندارید.

کدام دستگاه‌ها با اولین نسخه بتای اندروید ۱۱ سازگار هستند؟

مدل‌هایی که در آینده به پروژه بتای اندروید ۱۱ وارد می‌شوند

نزدیک به پایان ماه، هشت دستگاه اندرویدی دیگر مجاز خواهند بود به برنامه‌هایی که ما از آن به عنوان برنامه بتای اندروید ۱۱ یاد می‌کنیم، وارد شوند. این مدل‌ها عبارتند از:

  • اوپو Find X2
  • اوپو Find X2 پرو
  • شیائومی می۱۰
  • شیائومی می ۱۰ پرو
  • پوکو F2 پرو
  • ریلمی X50 پرو
  • ویوو NEX 3S
  • iQOO 3

طی چند هفته آینده تعداد بیشتری از دستگاه‌های اندرویدی به این پروژه اضافه خواهند شد. ما انتظار داریم که نسخه دوم بتای اندروید ۱۱ در ماه جولای و به دنبال آن بتای سوم در ماه آگوست عرضه شود. نسخه نهایی اندروید ۱۱ باید در ماه سپتامبر منتشر شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید